طلسم غساله سوسن برای محبت و عشق و زبان بندی و کارگشایی

دعایی که در این لحظه از سایت اهنوس قرار دادیم طلسم غساله سوسن برای محبت و عشق و زبان بندی و کارگشایی می باشد . طلسم غساله سوسن یکی از طلسمات و لوح های بسیار مجرب و قوی می باشد . از خواص لوح و طلسم غساله سوسن می توان به افزایش مهر و محبت و زبان بندی و جلب قلوب خلایق و بازگشت معشوق و آشتی زن و شوهر و ایجاد عشق و علاقه اشاره کرد …

طلسم غساله سوسن برای محبت و عشق و زبان بندی و کارگشایی

طلسم غساله سوسن برای محبت و عشق و زبان بندی و کارگشایی,طلسم غساله سوسن برای عشق و علاقه,خواص لوح طلسم غساله سوسن,طلسم گشایش کار غساله سوسن,طلسم مهر و محبت غساله سوسن,طلسم جلب محبت خلایق غساله سوسن,طلسم کارگشایی غساله سوسن

طلسم غساله سوسن برای محبت و عشق و زبان بندی و کارگشایی

تاثیر طلسم غساله سوسن ، بسيار سريع، آسان و قوی و بدیهی میباشد.

لوح نایاب و بسیار مجرب غساله سوسن ، برای جلب نظر و محبت و افزایش مهر و محبت و زبانبند و جلب القلوب خلایق و نفوذ کلام و…. کاربرد دارد است.

حکاکی این لوح شریف به همراه نگارش دعاهای مخصوصه بوده که کاربردهای فراوان و مجرب دارد.

از جمله خواص طلسم غساله سوسن :

جلب القلوب خلایق بطور کلی ، زبانبندی بطور کلی ، برگرداندن معشوقی که رفته ، برای عادی سازی روابط عاشقانه ای که بهم خورده است ،جذب و جلب روح و روان طرف مقابل ، ایجاد عشق و علاقه میان دو نفر ، بهبود روابط میان زوجین ، جلب محبت شدید همسر ، آشتی زن و شوهر ، ایجاد عشق و علاقه بیشتر در طرف مقابل ، ایجاد روابط حسنه بیشتر ، ازدواج سریع و از بین بردن تاخیر در ازدواج ، افزایش میل در فرد مقابل مقابل از جمله این تاثیرات مجرب است.

نامگذاری این طلسم را انتساب به خلیفه بغداد است که دلداده کنیزی بود وی را سوسن نام و عشق وعلاقه اش به سوسن از حد تصور برون.

بیشتر بخوانید  انگشتر عقیق برای چشم زخم - خواص انگشتر عقیق برای دفع چشم زخم

پس از فوت سوسن ، خلیفه در اندوهی سخت شد و تدفین او را تا چهل روز اجازت نداد . ندیمان و مشاورانش وی را از این عمل تخطئه بنمودند . سوسن را بازوبندی از طلسم محبت بر بازو بود که در تحبیت و جلب القلوب تاثیری بغایت داشت.

چون سوسن را مهیای تغسیل و تدفین ساختند ، غسل دهنده ، دختری بود غساله نام که بازوبند سوسن بر بازوی خود ببست و خلیفه چون او بدید ، با یک نگاه دل در گرو عشقش نهاد. وجه نامگذاری این طلسم ، از این روست که مذکور افتاد…

انجام این لوح تابع شرایطی خاص بوده و بر روی فلز نقره مطابق با طالع فرد است . حکاکی لوح و طلسم شریف غساله سوسن در ساعاتی سعد و روزهایی خاص از ماه قمری و با رعایت کامل آداب و شرایط میباشد.

هزینه انجام این طلسم مستطاب مناسب است و بر اساس طالع فرد متفاوت میباشد.

قواعد و دستورالعملهای نگهداری و روشهای استفاده از لوح و طلسم غساله سوسن ، برای دارنده لوح بطور کامل توضیح داده خواهد شد و به اسم افراد مورد نظر حکاکی خواهد شد.

جهت ثبت سفارش میتوانید  با شماره های داخل سایت تماس بگیرید .

**********************************************

منبع : سایت اهنوس (مرجع اذکار و ادعیه قرانی)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + سه =