دستور و دعای مجرب برای وسعت رزق و روزی پرخیر

دستور و دعای مجرب برای وسعت رزق و روزی پرخیر

در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان گره گشای پرخیر و تجربه شده ای بیاموزیم که سبب می شود از سخت ترین و پیچیده ترین مشکلات مالی رها شده و اگر می خواهید زندگی تان عاری از خطرات سخت شود، دستور و دعای مجرب برای وسعت رزق و روزی پرخیر نتیجه بخش است.

دستور و دعای مجرب برای وسعت رزق و روزی پرخیر
دستور و دعای مجرب برای وسعت رزق و روزی پرخیر

دستور و دعای مجرب برای وسعت رزق و روزی پرخیر,دعای کسب روزی,دعا کسب روزی,دعا کسب روزی حلال,دعای روزی کسب و کار,دعای برای کسب روزی حلال,دعای کسب رزق روزی,دعای برای کسب روزی,دعا برای کسب روزی حلال,دعا برای کسب روزی,دعا برای کسب روزی زیاد,دعای کسب روزی حلال,دعای کسب روزی در مغازه,دعای کسب روزی فراوان,دعای کسب روزی زیاد,دعای کسب روزی بیشتر,دعای کسب روزی برای مغازه,دعا جهت کسب روزی حلال,دعا برای کسب رزق و روزی حلال,

دستور و دعای مجرب برای وسعت رزق و روزی پرخیر

نخستین دستور به شرح زیر است:

پس از نماز عشاء سوره واقعه را بخوانید و همراه با آن هفت مرتبه سوره قدر را بخوانید.

نتیجه: پس از دو یا سه روز به فضل باریتعالی شاهد زیادی و افزایش در رزق و روزی خود خواهید بود. به یاد داشته باشید که پس از این سه روز کار خود را ادامه دهید تا رزق شما هم به همان میزان افزایش یابد.

دوم:

اسم مبارکه (یا صمد) را هر صبح ۱۶۵ بار تکرار کنید. یغنیک الله تعالی من حیث لاتحتسب.

سوم:

در هر شب ۱۱۱۱ مرتبه اسم باریتعالی (یا مغنی) را قرائت فرمائید. این کار باید ۴۰ روز ادامه یابد. انشاء الله به اذن خداوند جل جلاله، به خواست خود خواهید رسید.

بیشتر بخوانید  دعای مجرب رسیدن به حاجت های دنیا و آخرت

چهارم:

سوره اللیل را هر شب ۴۰ مرتبه بخوانید و در هر بار سه مرتبه این آیه (و ما لاحد عنده من نعمه تجزی) را تکرار کنید و سپس آیه را تکمیل کنید. به اذن باریتعالی پس از مدتی کوتاه رزق و روزی شما افزایش می یابد.

ولا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم وصلى الله على سیدنا محمد النبی الامی وعلى اله وسلم.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =