دعاهای مجرب برای ازدواج و خوشبختی و سعادتمندی قوی

دعاهای مجرب برای ازدواج و خوشبختی و سعادتمندی قوی

در این پست از سایت اهنوس دعاهای مجرب برای ازدواج و خوشبختی و سعادتمندی قوی قرار داده ایم استفاده نمایید ان شاءالله خوشبخت و عاقبت بخیر خواهید شد .

دعاهای مجرب برای ازدواج و خوشبختی و سعادتمندی قوی
                      دعاهای مجرب برای ازدواج و خوشبختی و سعادتمندی قوی

دعای مجرب بخت گشایی,دعای تضمینی ازدواج,دعای خوشبختی پس از ازدواج,دعای سعادتمند شدن در امر ازدواج,دعای ازدواج موفق,دعای موفق شدن در زندگی مشترک,دعای خوشبختی برای خواهر,دعای خوشبختی برای دخترم,دعای خوشبختی ,دعای خوشبختی عروس و داماد,دعای خوشبختیت بو دکم,دعای خوشبختی و آرامش,دعای خوشبختی و خوش شانسی,دعای خوشبختی برای پسرم

 

دعا برای ازدواج و خوشبختی در زندگی :

در خصوص هر خواسته ای که در رابطه با ازدواج دارید که شامل رسیدن به شخص خاص برای ازدواج و نیز ازدواج موفق داشتن و رسیدن به سعادتمندی و نیک بختی در زندگی آینده و بعد از ازدواج و نیز مشکلاتی که در رابطه با بخت و بخت گشایی دارید این دعا بسیار بسیار مجرب می باشد و منسوب به امام جواد (ع) می باشد .

شرط مهم و تاثیر گذار بودن این دعا داشتن اذن استاد عامل و واقعی و نوشته شدن در ساعت سعد طالع شخص می باشد .

بسم الله الرحمن الرحیم 

اَللّٰهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِحَقُّ وَلیِّکَ مُحَمّدِبْنِ عَلِیٍّ اِلاّٰ جُدْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَیَّ مِنْ وُسْعِکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ مِنْ رِزْقِکَ وَ اَغْنَیتَنی عَمَّنْ سِواٰکَ وَ جَعَلْتُ حاٰ جَتی اِلَیْکَ وَ قَضٰا ءَهٰا عَلَیْکَ اِنَّکَ لِمٰا تَشٰاءُ قَدیرٌ. اللهم اشرح صدور بنات حواءو یا أولاد آدم اللهم یا جامع الناس فی یوم لا ریب فیه اللهم اجمع بینی وبین زوجتی و یا زوجی اللهم ارزقنی الزوجه الصالحه و یا الرجل الصالح التی تحبها و تحبه وترضى و ترضاه عنها الم ذلک الکتاب لا ریب فیه هدی للمتقین بسم الله و لا اله الا الله اللهم انی اسئلک من فضلک و رحمتک فانما بیدک لا علیک احد بیدک وصلی الله علی محمد وآله اجمعین. 

دعای نادعلی برای ازدواج موفق:

ختم دعای نادعلی برای ازدواج موفق و خوشبخت شدن در زندگی از ختم های بسیار ساده اما با کاربرد فروان است. کافی است این دعا را یک بار بعد از نماز صبح و یک بار بعد از نماز عشا بخوانید . برای خوشبختی زن و شوهر شب جمعه دو رکعت نماز حاجت به درگاه خداوند بجای آورید

و سپس سوره انشراح را ۳۱۳ مرتبه قرائت کنید . بعد از هر ده مرتبه که سوره انشراح را قرائت می کنید این دعا را بخوانید :

« اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الرجل الصالح الذی تحبه وترضاه » یا در صورتی که مرد است بگوید : « اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الزوجه الصالحه التی تحبها وترضى عنها.» 

 

بیشتر بخوانید  دعای بسیار مجرب جهت ازدواج دختران - بخت گشایی و ازدواج

برگرفته از سایت هاروس 

درباره ی سیّد جعفر غیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 5 =