دعایی با ثواب بسیار در زمان غیبت

دعایی با ثواب بسیار در زمان غیبت

در این مطلب از سایت اهنوس، مرجع اذکار و ادعیه اسلامی و قرآنی به شما دعایی می آموزیم که مسلمانان آن را باید در زمان غیبت بخوانند و قطعا بسیار ثواب عظیمی دارد و پر خیر و برکت نیز می باشد.

دوره غیبت در واقع زمانی است که انسان ها به تکامل روحی رسیده و سعی کنند خود مسیر عاقبت بخیری را انتخاب کرده و از شر و پلیدی و شیطان رجیم دور شده و به سمت روشنایی، خوبی ها و ایمان واقعی برسند. پس دعایی با ثواب بسیار در زمان غیبت را می توانید در این زمان بخوانید که پر فیض و عظیم است.

دعایی با ثواب بسیار در زمان غیبت
دعایی با ثواب بسیار در زمان غیبت

دعایی با ثواب بسیار در زمان غیبت,دعای زمان غیبت با معنی,شرح دعای زمان غیبت,دعای زمان غیبت,دعا در زمان غیبت حضرت,دعای غریق در زمان غیبت,متن کامل دعای زمان غیبت,دعای سفارش شده در زمان غیبت,دعای ظهور امام زمان,دعای عظیم و قوی ظهور امام زمان,دعای ظهور امام زمان صوتی,دعای ظهور مجرب و سریع التاثیر,دعای ظهور امام زمان عج,دعای ظهور امام,دعای ظهور حضرت مهدی,دعای ظهور امام زمان با معنی,دعای ظهور امام زمان اللهم کل,دعای ظهور مهدی,دعای ظهور امام زمان (عج),دعای ظهور امام عصر,دعای ظهور صاحب الزمان,دعای ظهور امام زمان,

دعایی با ثواب بسیار در زمان غیبت

اللهم عرفنی نفسک فانک ان لم تعرفنی نفسک لم اعراف نبیک اللهم عرفنی رسولک (نبیک خ ل) فانک ان لم تعرفنی رسولک (نبیک، خ ل) لم اعرف حجتک اللهم عرفنی حجتک فانک ان لم تعرفنی حجتک ضللت عن دینی. و این دعائی است که حضرت صادق علیه السلام تعلیم زراره رضوان الله علیه داد و فرمود: که اگر زمان غیبت را درک کردی، بخواندن این دعا مواظبت کن.
دعای دیگر، مروی از آن حضرت معروف به دعای (غریق) که برای نجات از شبهات و فتنه های زمان غیبت است:یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک

بیشتر بخوانید  دعای قوی و مجرب باطل کردن سحر و جادو سریع الاثر

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =