دعا جهت بخت گشایی و ازدواج سريع دختران و زنان مطلقه

دعا جهت بخت گشایی و ازدواج سريع دختران و زنان مطلقه

در این پست از سایت اهنوس دعا جهت بخت گشایی و ازدواج سريع دختران و زنان مطلقه را قرار دادایم برای ازدواج آسان و فوری دعای فوق العاده مجرب و قدرتمندکه برای رسیدن و ازدواج با معشوق یا معشوقه انجام می شود و تمام موانع موجود در مسیر بهم رسیدن و ازدواجتان اعم از دعا و طلسم و جادو طلسم جدایی سردی فاصله رابطه دوم وغیره که مانع رسیدنتان به هم و ازدواج هست از بین می برد و می شکند ومی توانید معشو  را دیوانه وار عاشق خود کنید.

 

دعا برا عاشق شدن معشوق,دعا برای شیفته شدن معشوق,دعای عاشق و شیفته شدن معشوق,دعای ازدواج با معشوق,دعا برای جلب مهر و محبت معشوق,دعای ازدواج با معشوق,دعای ازدواج سریع الاجابه,دعای ازدواج قطعی و تضمینی,دعای ازدواج فوری با معشوق,دعای ازدواج با عشق فوری و تضمینی

دعا جهت ازدواج دختران:

اگر دختری قصد ازدواج داشته باشد و خاستگار نداشته باشد یا فرد مورد نظریش به خاستگاری او نمی اید این دعا را بعد از نماز صبح 21 بار بخواند.

بسم الله الرحمن الرحیم بسمِ اللهِ وبِاللهِ وعِندَالله وَاِلَیهِ تُرجَعون هوَالَذی خَلَقَكُم مِن نَفسٍ واحِدَةٍ وَ خَلَقَ مِنها زَوجَها المسهل فَلَما قَضی زَیدٌ مِنها وَ طَراً كـــ 08 هـ د111 8 اول 22 م م م باسم فلان.

دعای آمدن خواستگار بخت گشایی:

به جهت بخت گشایی دختر  و آمدن خاستگار مناسب که مورد تایید دختر باشد و همچنین برای امدن خاستگار و ازدواج زنان مطلقه اين دعا را بنويسد و همراہ داشتہ باشد.

بسم اللہ الرحمن الرحيم الحمدُ للہ رَبّ العالمين يَرجونَ تِجارَةً لَن تبور

دعابرای بخت گشایی و ازدواج سريع دختران :

امام صادق (ع) می فرمایند:اگر كسی دوست دارد بزودی ازدواج كند و بخت نيك داشته باشد اين دعا را و بعد از هر نماز بخواند و بر آن مداومت نمايد به زودی به مراد خود خواهد رسيد:

اللهم يا حنان يا منان صلي على محمد وآل محمد وتحنن علي ومن علي بإمرأه مؤمنة (رجل مؤمن) تحفظني وأحفظها إنك إذا تحننت ومننت على أحد رحمته يا رؤف يا رحيم.

 

بیشتر بخوانید  ختم اسلامی برای ازدواج آسان و بخت گشایی

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 12 =