دعای بازگشایی بخت – دعا های ازدواج سریع

دعای بازگشایی بخت – دعا های ازدواج سریع

در صورتی که می خواهید با شخص مورد نظرتان ازدواج کرده و بختتان نیز در کم ترین زمان باز شود حتما در ادامه این پست از سایت اهنوس مرجع گره گشا های قوی و اسلامی دعای بازگشایی بخت – دعا های ازدواج سریع را بخوانید که ان شاء الله از سختی ها عبور می کنید.

دعای بازگشایی بخت - دعا های ازدواج سریع
دعای بازگشایی بخت – دعا های ازدواج سریع

دعای بازگشایی بخت – دعا های ازدواج سریع,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی قوی برای پسر,دعای بخت گشایی قوی و سریع,دعای بخت گشایی قوی پسر,دعای بخت گشایی قوی

دعای بازگشایی بخت – دعا های ازدواج سریع

بخت خود یا فرزند یا بستگانت را بگشا و خوشبخت شوید: با نام خدا و ایمان به او و رسول گرامیش حضرت محمد ص نیت کرده سپس در ایام سعد و روزی که قمر در عقرب نباشد غسل آنروز کند سپس نذری کند که پس دستور العمل ادا کند سپس به مدت یک هفته هر روز پس از نماز صبح نماز هفت بانو را بخواند .به یاد داشته باشید که نماز هفت بانو باید توسط مادر پسر یا مادر آن دختر خوانده شود به نیت فرزندش به یاد داشته باشید که دو رکعت نماز به نیت هر کدام از این عزیزان یا بانوی بزرگوار دیگری خوانده شود که جمعا میشود ۱۴ رکعت و به روح ملکوتی آنها هدیه فرستد : حضرت خدیجه (س)وحضرت فاطمه (س) و حضرت مریم (س) و حضرت زینب (س)و حضرت نرجس خاتون مادر امام زمان عج و حضرت ام البنین مادر قمر بنی هاشم (ع) و فاطمه بنت اسد مادر حضرت علی (ع) سپس سوره فلق را در یک کاغذ ۱۰ مرتبه و سوره الناس را در یک کاغذ۱۰ مرتبه و سوره الکافرون را ۱۰ مرتبه نوشته و با خود همراه شود و سوره طه را ۱۴ مرتبه نوشته ودر منزل خویش اویز کند و ضمنا همه آنها با گلاب و زعفران نوشته شود و سپس سوره اخلاص را ۱۰۰مرتبه قرائت کرده و به خود و خانه بدمد و در پایان به نیت گشایش بختش۱۰۰۰مرتبه صلوات فرستد و نذرش را ادا کند. دستورالعملی برای گشایش بخت و ازدواج : آیات ۴۸ و ۴۹ سوره مبارکه صافات به تعداد هزار مرتبه در یک جلسه بخواند . موجبات تسریع در امر ازدواجش خواهد بود. مجرب و موثر است : دعای مقنعه برای بخت گشایی و کارگشایی دعای مقنعه از دعاهای مجرب برای بخت گشایی و رفع گرفتاریها میباشد. برای جمیع حاجات میتواند از این دعای شریف استفاده کند. ( بسم الله الرحمن الرحیم ، بسم الله و بالله و من عندالله و الیه ترجعون هو الذی خلقکم من نفس واحده و خلق منها زوجها باسم (در اینجا اسم دختر را بنویسد ) ۸۸ د ۸۱۱۱ اول ۲۲ م ۹ ممم لااله الا الله و الله اکبر اسئللک من فضللک و رحمتک فانها بیدک لا یملکها من احد غیرک و صلی الله علی محمد و آله اجمعین ). توجه شود : دعا را پس از اذان صبح روز پنجشنبه یا جمعه بنویسد. با گلاب و زعفران و در کاغذ بدون خط نوشته شود. در هنگام روز این دعا را به گوشه مقنعه یا روسری سنجاق کند و هنگام شب آنرا در زیر بالش قرار دهد. دستورالعملی مجرب برای بخت گشایی آیه کریمه ذیل را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در آب ساده حل کند و سه روز متوالی (روزی یک استکان قبل از صبحانه ) از آن آب بنوشد. توجه شود : بهتر است که پس از اذان صبح روز جمعه دعا را در کاغذ بدون خط و با اتجاه به قبله بنویسد. (وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ )

بیشتر بخوانید  دعای عظیم برای ازدواج جوانان و بخت گشایی مجرب

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 1 =