تعبیر و تفسیر اسب در خواب چیست -دیدن اسب در خواب به چه معناست

تعبیر و تفسیر اسب در خواب چیست -دیدن اسب در خواب به چه معناست

در این پست از سایت اهنوس تعبیر و تفسیر اسب در خواب چیست و چه معنی می دهد  قرار دادایم  تا بتوانید  معنی و مفهوم خواب خود را متوجه  شوید تا از استرس شما کم شود و روز خود را با ارامش بیشتر شروع کنیدتعبیر و تفسیر اسب در خواب چیست و چه معنی می دهد

تعبیر و تفسیر اسب در خواب چیست
تعبیر و تفسیر اسب در خواب چیست

تعبیر خواب اسب سفید امام صادق,تعبیر خواب اسب قرمز,تعبیر اسب در خواب زن,تعبیر اسب در خواب ابن سیرین,تعبیر داشتن اسب در خواب,تعبیر دیدن اسب در خواب امام صادق,تعبیر دویدن اسب در خواب,دیدن اسب در خواب چه تعبیری دارد,دیدن اسب در خواب زن باردار,دیدن اسب در خواب چه معنی دارد,دیدن اسب در خواب ابن سیرین,دیدن اسب در خواب یعنی چه,دیدن اسب در خواب دختر مجرد,دیدن اسب در خواب امام صادق,دیدن اسب در خواب در حال دویدن

تعبیر و تفسیر اسب در خواب چیست -دیدن اسب در خواب به چه معناست

تعبیر و تفسیر اسب در خواب چیست:

گر در خواب اسب سفیدی را تماشا کنید یا سوار آن شوید، علامت آن است که با زنان و مردان خوش بر خورد معاشرت خواهید داشت. اما اگر اسب سفید کثیف و لاغر باشد، نشانه آن است که دوست یا زنی حسود از اعتماد شما سوء استفاده می‌کند. اما اگر اسب سیاه باشد، نشانه آن است که بخت یار شما خواهد بود اما با این همه، متوسل به فریت و نیرنگ می‌شوید و دست به کاری خطا می‌زنید.

اگر زنی خواب ببیند بر اسبی سفید سوار شده است، نشانه آن است که شوهرش نسبت به او بی وفا خواهد بود.
دیدن اسب‌هایی با رنگ تیره در خواب، علامت آن است که برخی از لذت‌های زود گذر را تحربه خواهید کرد.
دیدن اسب‌های خال دار در خواب، علامت آن است که دست به هر کاری که بزنید، سودآور خواهد بود.

اگر خواب ببینید با اسبی از نژاد اصیل و رنگ کهر سواری می‌کنید، نشانه آن است که به ثروتی دست می‌یابید. اگر زنی چنین خوابی ببیند، نشانه آن است که او خود را تسلیم پیشرفتهای زود گذر و مادیات می‌کند.

تعبیر خواب یک گله اسب وحشی:

اگر در خواب اسبی را درون یک گله وحشی ببینید، تعبیر آن است که خبرهای بدی به گوش شما خواهد رسید . این خبرها ممکن است با برنامه‌های کاری یا زندگی خصوصی شما در ارتباط باشند اما به هرحال چیزهایی نیستند که بخواهید آنها را بشنوید.

ممکن است یکی از خویشاوندان نزدیک شما یا اعضاء خانواده تان که از نوعی بیماری رنج می‌برد از دنیا برود یا شریک کاری شما ناگهان نظرش را عوض کند و شراکتش را با شما بر هم بزند. هر اتفاقی که رخ می‌دهد، خونسردی خودتان را حفظ کنید و سعی کنید خودتان را با شرایط جدید تطبیق بدهید.

 

بیشتر بخوانید  تفسیر و تعبیر خواب شتر - تعبیرخواب شتر خشمگین

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 7 =