دعای بسیارمجرب جهت بهبودی کامل درد کمر – دعای رفع بیماری سیاتیک

دعای بسیارمجرب جهت بهبودی کامل درد کمر – دعای رفع بیماری سیاتیک

در این پست از سایت اهنوس دعای بسیار مجرب جهت بهبودی کامل درد کمر دعای رفع بیماری سیاتیک را قرار دادایم جهت رفع کمر درد و سیاتیک همانطور که میدانید درد کمر و سیاتیک یکی از بترین درد ها میباشد که انسان را فلج میکن که باعث این درد ها ناشی از فشار زیادی که انسان در طول عمر بر خود وارد میکند ولی همیشه این چنین نیست زیرا درد کمر و سیاتیک و درد های عظلانی  یکی از نشانه مهم های طلسم در فرد میباشد .

دعای بسیارمجرب جهت بهبودی کامل درد کمر – دعای رفع بیماری سیاتیک
            دعای بسیارمجرب جهت بهبودی کامل درد کمر – دعای رفع بیماری سیاتیک

 دعابهبودی کامل درد کمر,دعای کمر درد در بارداری,دعای کمر درد و سیاتیک,دعای کمر درد چیست,دعای درد کمر و پا,دعا برای کمر درد ,دعای پا درد کودک,دعا پا درد شدید,دعای درد پا بیمار,دعای فوری پا درد,دعا برای پا درد کودک,دعای قوی برای پا درد, دعا برای رفع بیماری سخت اهل سنت, خواص حرز امام علی برای رفع بیماری و محفوظ ماندن از بیماری و مریضی, اذکار و دعا ها برای درمان بیماری های سخت, دعا برای رفع بیماری روحی, دعای شفای درد کمر, دعایی برای شفا و درمان بیماری و مریضی مجرب و تضمینی.

دعای رفع بیماری سیاتیک :

برای دفع کمردرد دست بر موضع درد بگذارد و سه بار آیه 145 از سوره آل عمران را بخواند و سپس 3 مرتبه سوره قدر را بخواند. به اذن خداوند تبارک و تعالی درد کمرش برطرف میشود. مجرب است.

وَ مَا كَانَ لِنَفْسٍ أَنْ تَمُوتَ إِلَّا بِإِذْنِ اللَّهِ كِتَابًا مُؤَجَّلًا وَمَنْ يُرِدْ ثَوَابَ الدُّنْيَا نُؤْتِهِ مِنْهَا وَمَنْ يُرِدْ ثَوَابَ الْآخِرَةِ نُؤْتِهِ مِنْهَا وَسَنَجْزِي الشَّاكِرِينَ.

 دعا مجرب جهت بهبودی کامل درد کمر:

برای درمان و بهبودی کامل درد کمر یعنی قسمتی از پا از بالای زانو تا کشال یا از بیخ کمر تا زانو نیت کند و تشت یا وان آب گرمی فراهم کرده و درون آن نشسته و دستانش را بر موضع درد نهد و{“آیه ٣۰ سوره انبیاء”} را با ایمان کامل قرائت نماید ان شاءالله دردش پایان یابد.

 دعای مجرب جهت درمان کمر درد:

از حضرت امام صادق علیه السلام نقل است:که جهت رفع و درمان درد کمر،بر پشت بخوابد و سپس این دعا را بعد از هر نماز 33بامرتبه بخواند بعد از یک هفته انشاء الله درد کمرش رفع خواهد شد.

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ بِصُنْعِ اللَّهِ الَّذِي أَتْقَنَ كُلَّ شَيْ‏ءٍ إِنَّهُ خَبِيرٌ بِما تَفْعَلُونَ‏ اسْكُنْ يَا رِيحُ بِالَّذِي سَكَنَ لَهُ مَا فِي اللَّيْلِ وَ النَّهارِ وَ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ.

برگرفته از سایت دعاشفا

بیشتر بخوانید  دعا برای درمان سردرد های شدید و مزمن مجرب

درباره ی سیّد جعفر غیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − هفت =