دعای تجربه شده برای جلب محبت و عشق

دعای تجربه شده برای جلب محبت و عشق

امروز و در این پست به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و عظیمی شرح می دهیم که باعث می شود در زندگی به عشق عمیقی برسید، از مشکلات سختی ها و گرفتاری ها نیز بهتر گذر کنید و در واقع روابط عاطفی خوبی داشته باشید، متن کامل دعای تجربه شده برای جلب محبت و عشق را در ادامه بخوانید.

دعای تجربه شده برای جلب محبت و عشق
دعای تجربه شده برای جلب محبت و عشق

دعای تجربه شده برای جلب محبت و عشق,دعای جلب عشق و محبت,دعای جلب عشق و محبت معشوق,دعای جلب عشق شخص مورد نظر,دعای جلب عشق معشوق,دعای جلب عشق از راه دور,دعا جلب عشق,دعای جلب محبت سریع,دعای جلب محبت شوهر,دعای جلب محبت مادر شوهر,دعای جلب محبت خواستگار,دعای جلب محبت تجربه شده و پرخیر,دعای جلب محبت فوری,دعای جلب محبت دیگران,دعای جلب محبت پدر,دعاي جلب محبت براي ازدواج,دعای جلب محبت از راه دور فوری

دعای تجربه شده برای جلب محبت و عشق

اگر خواهی کسی را عاشق و شیفته خود گردانی آیه ذیل را که در میان علما معروف و مشهور به آیه مودت و محبت است شبانه چهارده مرتبه بر شیرینی یا میوه و از این قبیل بخواند و بر آن بدمد و بخورد مطلوب دهد. بی شک عشق مطلوب فزونی یابد و عاشقش گردد.

راه دیگر این است که این آیه (آیه مودت) را چهل مرتبه بر شیرینی یا خوردنی مورد علاقه مطلوب خوانده و بر آن بدمد و سپس آنرا بخورد مطلوب دهد.

و آن آیه کریمه این است:

بیشتر بخوانید  دعای مجرب برای جلب محبت و آشتی زن و مرد

بسم الله الرحمن الرحیم

(یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللهِ وَ الَّذینَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبّاً لِلّهِ)

دعای زیر را 11 مرتبه بخواید به این نیت که شخص مورد نظرتان سریع به محبت شما احضار گردد

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى ووجدک ضالا فهدی وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − 3 =