دعای بسیار مجرب برای افزایش مشتری در مغازه

دعای بسیار مجرب برای افزایش مشتری در مغازه

 در این مطلب از سایت اهنوس دعای  بسیار مجرب برای افزایش مشتری در مغازه را قرار دادیم.دعا برای افزایش مشتری در مغازه یکی از راه های گشایش و کسب روزی بیشتر است. همه افرادی که اقدام به راه اندازی یک شغل و کسب و کار برای خود می کنند از همان ابتدا نگران پیدا کردن مشتری و افزایش مشتری هستند. بنابراین هر کاری برای رسیدن به درآمد مورد نظر خود انجام می دهند تا بتوانند نتایج زحمات و سرمایه گذار خود را ببینند. اما با این حال گاهی دیده می شود که بازهم به اصطلاح، پاخور مغازه کم بوده و یک مغازه برعکس مغازه های اطراف، مشتری چندانی ندارد.برای کاسبان و بازاریان چند دعا برای افزایش مشتری در مغازه پیشنهاد می کنیم تا به خواست الهی بتوانند به سوددهی بالا و رضایت کافی دست پیدا کنند.

دعای بسیار مجرب برای افزایش مشتری در مغازه
                                          دعای بسیار مجرب برای افزایش مشتری در مغازه

دعای افزایش تعداد مشتری های در مغازه:

دعاهای فراوانی در کتاب های معتبر ادعیه وجود دارد که مداومت بر خواندن آنها، تاثیر بسیار زیادی در افزایش مشتری دارد و به همین منظور در این بخش چند دعا برای افزایش مشتری در مغازه ارائه می نمائیم:

وقتی برای شروع کاری اقدام نمودید و تمام تلاش خود را در جهت موفقیت و پیروزی در آن به کار بستید این دعا را فراموش نکرده و همواره با خود بگویید:

حَسبِیَ اللهُ تَوَکَّلتُ عَلَی اللهُ اَللهمَّ اُنُّی اَسئَلُکَ خَیرَ اُموری کُلَّها وَاَعوذُ بُکَ مُن خِزیِ الدُّنیا وَعَذابِ الاخِرَهِ

همچنین از امام صادق (ع) نقل گردیده که این دعا برای افزایش رزق و مشتری کسب و کار بسیار مجرب است و می بایست حتمأ در موعد مقرر که هر روز پس از بامداد بوده و به تعداد معین که ده بار است، خوانده شود. در صورت فراموشی، بهتر است قضای آن را به جا آورده تا به خواست الهی به مقصود خود دست یابید. پس بخوانید:

لااِلهَ اِلَّااللّهُ وَحدَهُ لاشَریکَ لَه،لَهُ المُلکُ وَلَهُ الحَمدُ یُحیی وَیُمیتُ وَیُحیی وَهُوَ حَیُّ لایَموتُ بِیَدِهِ الخَیروَهُوَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیر

دعا برای رونق کسب و کار 

نقل است که امام صادق علیه السلام برای افزایش رزق برخی تجار اهل کوفه خواندن دو رکعت نماز را سفارش می کردند که پس از فارغ شدن از آن، خواندن سه مرتبه ذکر زیر سفارش شده:

تَوَجَّهْتُ بِحَوْلِ اللَّهِ وَ قُوَّتِهِ بِلَا حَوْلٍ مِنِّی وَ لَا قُوَّهٍ وَ لَکِنْ یَا رَبِ‏ بِحَوْلِکَ‏ یَا رَبِ‏ وَ قُوَّتِکَ أَبْرَأُ إِلَیْکَ مِنَ الْحَوْلِ وَ الْقُوَّهِ إِلَّا مَا قَوَّیْتَنِی اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ هَذَا الْیَوْمِ وَ أَسْأَلُکَ بَرَکَهَ أَهْلِهِ وَ أَسْأَلُکَ أَنْ تَرْزُقَنِی مِنْ فَضْلِکَ رِزْقاً وَاسِعاً حَلَالًا طَیِّباً مُبَارَکاً تَسُوقُهُ إِلَیَّ وَ أَنَا خَافِضٌ فِی عَافِیَهٍ

دعای رزق و افزایش مشتری

یک دعا برای افزایش مشتری در مغازه و زیاد شدن رزق و روزی نیز مورد سفارش قرار گرفته که خواندن آن پیش از باز کردن مغازه و در هنگام صبح، مجرب تر است. پس از آن با سه بار صلوات و نام خدا می تواند محل کسب خود را بگشاید.

این دعای به شرح زیر است :

اَللَّهُمَّ یَا مُفَتِّحَ الْاَبْوَابْ اِفتَحْ لَنَا خَیْرَ الْبَابِ اَللَّهُمَّ ارْزُقْنَا رِزْقًا حَلَالًا طَیِّبًا وَرِزْقًا وَاسِعًا بِرَحْمَتِکَ یَا اَرْحَمَ الرَّاحِمِینْ

دعای وسعت رزق و ادای دین و قرض

ذکر دیگری که علاوه بر گشایش در روزی، برای ادای قرض و دین نیز بسیار موثر می باشد، خواندن سوره حمد به همراه استغفار زیاد و سپس قرائت (سُبْحَانَ‏ اللَّهِ‏ وَ بِحَمْدِهِ‏ أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ‏ وَ أَسْأَلُهُ‏ مِنْ‏ فَضْلِه) است.

دعایی دیگر برای افزایش مشتری مغازه

دعا برای افزایش مشتری در مغازه که بسیار شریف و اثرگذار است به این گونه می باشد که آن را در کاغذ بدون خط نوشته و در داخل مغازه یا دخل خود قرار داده تا به خواست الهی روزی و مشتری شما زیاد شود.

(یا وَهاب یا رَزاق یاذالَطول یا غَنیُ یاذَالجَلالَ وَالاکْرام یا مُغْنی یا باسِط یا واسِعُ یا جَواد یا کافی یالَطیف یا کَریم)

دعای افزایش روزی و برکت

قرائت و مداومت بر ذکر شریف ذیل پس از نماز صبح به تعداد چهارده مرتبه برای افزایش برکت در مال و روزی توصیه شده است:

یا مُسَبِّبُ سَبِّب یا مُفَتِّحُ فَتِّح یا مُقَدِّرُ قَدِّر یا مُفَرِّجُ فَرِّج یا مُسَهِّلُ سَهِّل

دعای افزایش مشتری و پیشرفت در کار

نوشتن این دعا برای افزایش مشتری در مغازه بسیار مجرب است. بهتر است آن را در کاغذ بی خط نوشته و همواره با خود داشته باشید.

یاالله یا رَبِ یاحیُّ یاقَیوم یاذَالجلالِ والإکرام اَسئلُکَ بِاسمکَ اَلعَظیم اَلاعظَم اَن تَرزُقَنی رَزقاً حلالاً طَیِّباً

دعای زیاد شدن سود و مال در تجارت

قراردادن سوره دخان نیز در محل کسب تاجر ها و کسبه، موجب سود بسیار و مال فراوان برای آنها می شود.

دعای افزایش محصول باغ و فروش در مغازه

هر کس سوره غافر را نوشته و بر دیوار باغ یا در مغازه خود بیاویزد، محصولی سرسبز و پر برکت و فروشی پر رونق و زیاد خواهد داشت.

برای رونق شغل و افزایش مشتری

یک دعا برای افزایش مشتری در مغازه که بسیار هم مجرب است، نوشتن آیه الکرسی و دفن کردن آن در مزرعه است. این دعا برکت زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت و نوشتن و پنهان نمودن آن در درگاه مغازه نیز موجب رونق در فروش و افزایش مشتری می شود. همچنین اگر آن را در ورودی منزل آویزان نماید نیز روزی آن خانه بسیار می شود.

دعای برکت و درآمد حلال

به نقل از امام باقر علیه السّلام است که هنگامی که در مغازه خود نشستی بگو :

أَشْهَدُ أَنْ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ وَحْدَهُ لَا شَرِیکَ لَهُ وَ أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُهُ وَ رَسُولُهُ اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ مِنْ فَضْلِکَ حَلَالًا طَیِّباً وَ أَعُوذُ بِکَ‏ مِنْ‏ أَنْ‏ أَظْلِمَ‏ أَوْ أُظْلَمَ‏ وَ أَعُوذُ بِکَ‏ مِنْ‏ صَفْقَهٍ خَاسِرَهٍ وَ یَمِینٍ کَاذِبَهٍ

دعای برکت در شغل و کسب و کار:

خواندن این دعا برای افزایش مشتری در مغازه در زمان ورود و خروج از منزل و هنگام باز کردن و بستن مغازه بسیار نیکو و سفارش شده است و موجب رونق کار و برکت منزل می شود. نوشتن و آویختن آن نیز بسیار اثرگذار خواهد بود.

اَللَّهُمَّ ارْزُقْنَا رِزْقاً حَلاَلاً طَیِّباً بِلاَ کَدًّ وَاسْتَجِبْ دُعَائَنَا

دعای مجرب برای رونق کسب و کار

این دعا را بنویسید و در مغازه خود مخفی کنید:

بسم الله الرحمن الرحیم لا اله الا الله و الله اکبر و الحمدلله کثیرا اللهم انی اسئلک من فضلک و رحمتک لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.

 

برگرفته از سایت دعایاب

بیشتر بخوانید  دعایی برای گشایش زندگی و افزایش و رونق رزق مجرب

درباره ی سیّد جعفر غیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =