دعای بسیار مجرب جهت سرعت بخشیدن به ازدواج دختران و رسیدن به حاجت

دعایی که امروز در سایت اذکار و دعاهای مجرب قرآنی اهنوس ohnoos.com برای شما عزیزان قرار دادیم دعای بسیار مجرب جهت سرعت بخشیدن به ازدواج دختران و رسیدن به حاجت می باشد . در ادامه مطلب همراه باشید . با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی شما عزیزان .

دعای بسیار مجرب جهت سرعت بخشیدن به ازدواج دختران و رسیدن به حاجت
دعای بسیار مجرب جهت سرعت بخشیدن به ازدواج دختران و رسیدن به حاجت

دعای بسیار مجرب جهت سرعت بخشیدن به ازدواج دختران و رسیدن به حاجت,دعای حاجت روایی,دعای فرستادن دختران به خانه بخت,طلسم برای بخت گشایی و ازدواج دختران,طلسم قوی و مجرب مخصوص سریع شدن ازدواج دختران,طلسم قوی و مجرب مخصوص گشایش بخت دختران و امدن خواستگار

دعای بسیار مجرب جهت سرعت بخشیدن به ازدواج دختران و رسیدن به حاجت

اگر به دنبال دعا برای ازدواج سریع دختر هستید و می خواهید هر چه زودتر به حاجت خود برسید به شما توصیه می کنم حتما این دعا را بخوانید. این دعا برای افزایش سرعت در روند ازدواج هم برای دختران و هم برای پسران مفید است. برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا 114 مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری‌ات از نافرمانیت». 

انشاءالله دعاهای قرآنی برای همه ما مفید بوده و ظرفیت استفاده از آنها را داشته باشیم. همچنین دعای معراج و نادعلی برای گشایش همه گرفتاری ها از جمله مسأله ازدواج مفید است. 

خواندن این دعای قرآنی نیز برای سرعت بخشید به ازدواج مفید است:

«رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر» ؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم» (قصص، آیه 24).

قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

****************************************************************

گردآوری و تنظیم : سایت اهنوس (مرجع ذکر و دعاهای مجرب قرآنی)

بیشتر بخوانید  دعای قرآنی در طلب حاجات - ختم دستیابی به نیاز

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 17 =