دعای جلب علاقه و زیاد شدن محبت میان زن و شوهر

دعای جلب علاقه و زیاد شدن محبت میان زن و شوهر

امروز و در این پست قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده و قوی شرح دهیم که باعث می شود از اختلافات، مشکلات و درد ها رها شده و اگر درگیر سختی ها، مشکلات و گرفتاری های کوچک و بزرگ هستید و وضعیت زندگی تان روز به روز از نظر عاطفی سخت تر می شود، دعای جلب علاقه و زیاد شدن محبت میان زن و شوهر قطعا نتیجه می دهد.

دعای جلب علاقه و زیاد شدن محبت میان زن و شوهر
دعای جلب علاقه و زیاد شدن محبت میان زن و شوهر

دعای جلب علاقه و زیاد شدن محبت میان زن و شوهر,دعای مهر و محبت,دعای مهر و محبت از راه دور,دعای مهر و محبت بین زن و شوهر,دعای مهر و محبت بین دو نفر,دعاي مهر و محبت,دعاي مهر و محبت قوي,دعای مهر و محبت با میخ,دعای مهر و محبت قوی از راه دور,دعای مهر و محبت همسر,دعای مهر و محبت شدید از راه دور,

دعای جلب علاقه و زیاد شدن محبت میان زن و شوهر

یک مرتبه صلوات و خواندن سوره نسا پس از آن یازده بار صلوات به نیت مهر و محبت و رفع کدورت بسیار موثر است و موجب حل اختلاف بین زن و مرد می شود.
خواندن دعای ( بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَی وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَی مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَی وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَی وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَی أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَی وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَی وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَی فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه) 11 به نیت ایجاد محبت در دل شخص مورد نظر بسیار موثر است.
با طهارت کامل (ثوب و بدن و مکان) و در ساعت سعد سه مرتبه صلوات بر محمد و خاندان بلند مرتبه اش بفرستید و سپس دعای (بسم الله الرحمن الرحیم . قل هو الله احد بحرمه جبرائیل . الله الصمد بحرمه إسرافیل . لم یلد بحرمه میکائیل . ولم یولد بحرمه عزرائیل.
ولم یکن له کفوا أحد بحرمه دردائیل مهرائیل .)را سیصدو هفتاد مرتبه بخوانید و در هنگام خواندن دعا آنچه را که می خواهید طلب کنید سپس در آخر سه مرتبه صلوات بر محمد و آل محمد بفرستید.
بیشتر بخوانید  دعای اسلامی برای جلب عشق و زیاد شدن محبت پرخیر

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =