دعای مجرب عاقبت بخیری و رهایی از گرفتاری ها

دعای مجرب عاقبت بخیری و رهایی از گرفتاری ها

امروز و در این مطلب دعای سریع التاثیر و پرخیر و برکت را به شما عزیزان می آموزیم که موجب می شود از سختی ها گذر کرده و سرانجام زندگی تان انشالله عاقبت بخیر شده و از سختی ها رها شوید.

این دعا ها در واقع باعث تغییراتی در سبک زندگی شما می شوند و می توانید با خواندن آن ها تغییرات را در زندگی تان احساس کنید.

دعای مجرب عاقبت بخیری و رهایی از گرفتاری ها
دعای مجرب عاقبت بخیری و رهایی از گرفتاری ها

دعای مجرب عاقبت بخیری و رهایی از گرفتاری ها,دعای عاقبت بخیری,دعای عاقبت بخیر شدن,دعای عاقبت بخیر شدن با دین کامل,دعای عاقبت بخیری فرزندان,دعای عاقبت بخیری به عربی,دعای عاقبت بخیری برای دیگران,دعای عاقبت بخیری برای همه,دعای عاقبت بخیری بچه ها,دعای عاقبت بخیری خانواده,دعای عاقبت بخیری برای دوست,دعای عاقبت بخیری پدر و مادر,دعای عاقبت بخیری صحیفه سجادیه,دعای عاقبت بخیری در قران,دعای عاقبت بخیری برای دوستان,دعای عاقبت بخیری برای فرزند,دعای عاقبت بخیری در ازدواج,دعای عاقبت بخیری در صحیفه سجادیه,

دعای مجرب عاقبت بخیری و رهایی از گرفتاری ها

اگر مى خواهيد خير دنيا و آخرت را جمع كنيد بعد از هر نماز بخوان :

اعوذ بوجهك الكريم و عزتك التى لا ترام و قدرتك التى لايمنع منها شى ء من شر الدنيا و الاخره و من شر الاوجاع كلها.

 

شيبه هذيل خدمت رسول اكرم صلى اللّه عليه و آله آمد و گفت : مرا كلامى تعليم فرماييد كه خدا مرا به آن سود دهد و آسان باشد. فرمود: در پس هر نماز بگوى :

بیشتر بخوانید  دعای مجرب و قوی رفع درد امام باقر (ع)

اللهم اهدنى من عندك و افض على من فضلك و انشر على من رحمتك و انزل على من بركاتك .

بعد رسول خدا صلى اللّه عليه و آله فرمودند: آگاه باش اگر با آن روز قيامت آيد و آن را عمدا ترك نكرده باشد خدا برايش هشت در بهشت را باز نمايد از هر يك كه خواهد داخل شود.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + بیست =