دعای جهت دفع خوف ترس استرس اضطراب – رامش خانواده هنگام جر و بحث

دعای جهت دفع خوف ترس استرس اضطراب – رامش خانواده هنگام جر و بحث

در این پست از سایت اهنوس دعای جهت دفع خوف ترس استرس اضطراب – رامش خانواده هنگام جر و بحث را قرار دادایم جهت ریه نوازد .اضطراب .آ . در امان ماندن از شر انس وجن و غیره 

دعای جهت دفع خوف ترس استرس اضطراب - رامش خانواده هنگام جر و بحث
دعای دفع خوف ترس استرس اضطراب – رامش خانواده هنگام جر و بحث
دعا آرامش خانواده,برای آرامش خانواده چه دعایی بخوانیم,دعای آرامش خانواده,دعا آرامش خانه,دعای دفع خوف و ترس,دعای جهت استرس,دعا جهت رفع ترس و اضطراب,دعا جهت رفع ترس و استرس,دعای جهت ترس و وحشت

دعای مجرب جهت دفع خوف ترس استرس:

اکثر انسانها (به خصوص خانمها) در موقع خواب وقتی که تنها درمنزل یا مکانی سکوت باشند مورد ترس واسترس واهی قرار میگیرند یا احساس شئ یا موجود غیر طبیعی در آن مکان به آنها دست میدهد که سبب ترس واسترس میشود  جهت رفع ودفع این حالت آیه های زیر را مرتب تلاوت کرده یا آنها را برروی کاغذ تمیز وبدون خط تحریر وکتابت کرده و در اتاق خواب یا زیر سر خود هنگام خوابیدن قرار دهند تا بتوانند  با طُمئنینه(اطمینان) خواب راحتی داشته باشند
این آیات برای رفع ترس

أَلَيْسَ اللَّهُ بِكَافٍ عَبْدَهُ وَيُخَوِّفُونَكَ بِالَّذِينَ مِنْ دُونِهِ وَمَنْ يُضْلِلِ اللَّهُ فَمَا لَهُ مِنْ هَادٍ (٣٦)

آیا خداوند برای (نجات و دفاع از) بنده‌اش كافی نیست؟! امّا آنها تو را از غیر او می‌ترسانند. و هر كس را خداوند گمراه كند، هیچ هدایت‌كننده‌ای ندارد!(۳۶)

لَهُمْ مِنْ فَوْقِهِمْ ظُلَلٌ مِنَ النَّارِ وَمِنْ تَحْتِهِمْ ظُلَلٌ ذَٰلِكَ يُخَوِّفُ اللَّهُ بِهِ عِبَادَهُ يَا عِبَادِ فَاتَّقُونِ (١٦)

برای آنان از بالای سرشان سایبانهایی از آتش، و در زیر پایشان نیز سایبانهایی از آتش است؛ این چیزی است كه خداوند با آن بندگانش را می‌ترساند! ای بندگان من! از نافرمانی من بپرهیزید!(۱۶)

إِنَّمَا ذَٰلِكُمُ الشَّيْطَانُ يُخَوِّفُ أَوْلِيَآءَهُ فَلَا تَخَافُوهُمْ وَخَافُونِ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ (١٧٥)

این فقط شیطان است كه پیروان خود را (با سخنان و شایعات بی‌اساس،) می‌ترساند. از آنها نترسید! و تنها از من بترسید اگر ایمان دارید!(۱۷۵)

وَمَا نُرْسِلُ الْمُرْسَلِينَ إِلَّا مُبَشِّرِينَ وَمُنْذِرِينَ فَمَنْ آمَنَ وَأَصْلَحَ فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ (٤٨)

ما پیامبران را، جز (به عنوان) بشارت دهنده و بیم دهنده، نمی‌فرستیم؛ آنها كه ایمان بیاورند و (خویشتن را) اصلاح كنند، نه ترسی بر آنهاست و نه غمگین می‌شوند.(۴۸)

أَلَآ إِنَّ أَوْلِيَآءَ اللَّهِ لَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ (٦٢)

آگاه باشید (دوستان و) اولیای خدا، نه ترسی دارند و نه غمگین می‌شوند!(۶۲)

يَا عِبَادِ لَا خَوْفٌ عَلَيْكُمُ الْيَوْمَ وَلَآ أَنْتُمْ تَحْزَنُونَ (٦٨)

ای بندگان من! امروز نه ترسی بر شماست و نه اندوهگین می‌شوید!(۶۸)

تَتَجَافَىٰ جُنُوبُهُمْ عَنِ الْمَضَاجِعِ يَدْعُونَ رَبَّهُمْ خَوْفًا وَطَمَعًا وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ يُنْفِقُونَ (١٦)

پهلوهایشان از بسترها در دل شب دور می‌شود (و بپا می‌خیزند و رو به درگاه خدا می آورند) و پروردگار خود را با بیم و امید می‌خوانند، و از آنچه به آنان روزی داده‌ایم انفاق می‌كنند!(۱۶)

وَإِذْ قُلْنَا لَكَ إِنَّ رَبَّكَ أَحَاطَ بِالنَّاسِ وَمَا جَعَلْنَا الرُّؤْيَا الَّتِيٓ أَرَيْنَاكَ إِلَّا فِتْنَةً لِلنَّاسِ وَالشَّجَرَةَ الْمَلْعُونَةَ فِي الْقُرْآنِ وَنُخَوِّفُهُمْ فَمَا يَزِيدُهُمْ إِلَّا طُغْيَانًا كَبِيرًا (٦٠)

(به یاد آور) زمانی را كه به تو گفتیم: «پروردگارت احاطه كامل به مردم دارد؛ (و از وضعشان كاملاً آگاه است.) و ما آن رؤیایی را كه به تو نشان دادیم، فقط برای آزمایش مردم بود؛ همچنین شجره ملعونه [= درخت نفرین شده‌] را كه در قرآن ذكر كرده‌ایم. ما آنها را بیم داده (و انذار) می‌كنیم؛ اما جز طغیان عظیم، چیزی بر آنها نمی‌افزاید!»(۶۰)

برگرفته از سایت دعا شفا

بیشتر بخوانید  دعای سریع الاجابه برای طلب حاجات خواسته ها و اهداف پرخیر

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =