دعای اصلاح شوهر فاسد و رفع مشکلات اخلاقی او

دعای اصلاح شوهر فاسد و رفع مشکلات اخلاقی او

امروز و در این مطلب از سایت دعایاب می خوانیم دعای اصلاح شوهر فاسد و رفع مشکلات اخلاقی او را که باعث می شود اگر همسر شما مشکلی دارد که رفع نمی شود و شما را آزار می دهد نجات پیدا کنید. متن کامل این دعا را در ادامه از هاروس بخوانید که ان شاء الله زود تر عاقبت بخیر شده و گره های زندگی تان باز می گردد.

دعای اصلاح شوهر فاسد و رفع مشکلات اخلاقی او
                              دعای اصلاح شوهر فاسد و رفع مشکلات اخلاقی او

دعای شوهر بداخلاق,دعای برای شوهر بداخلاق,دعای بداخلاقی همسر,دعا برای شوهر بداخلاق,دعای زبان بند شوهر بداخلاق,دعای رفع بداخلاقی شوهر,دعا بداخلاقی شوهر,دعای قوی برای شوهر بداخلاق,دعا برای بداخلاقی شوهر,دعا برای مرگ شوهر بداخلاق,دعا برای مرگ شوهر بداخلاق,دعا برای شوهر بد,دعا برای شوهر بد دهان,دعا برای شوهر بد دهن,دعای اصلاح شوهر فاسد و رفع مشکلات اخلاقی او,دعای رفع بدبینی شوهر,دعا برای رفع بدبینی شوهر,دعا برای رفع بداخلاقی همسر,دعای رهایی از شوهر بد,دعا برای رهایی از شوهر بد,دعای خلاصی از شر شوهر بد,دعا برای رهایی از دست شوهر بد,دعا برای رهایی از شر شوهر بد,دعای خلاصی از شوهر بد,

دستور این است ؛

صلوات الفاتح را ابتدا ۳۱۳ بار خوانده و بلافاصله دعای بعد از آن را ۳ بار و با تکرار ۳ مرتبه عبارت (‌ فَأقامَهُ ) بخوانید

صلوات فاتح این است :

اللهمَّ‌صلِّ عَلیٰ سَیِّدِنا محمدٍ الفاتِحِ لَمّا اَغْلَقَ و الخاتَمِ لَمّا سَبَق ناصِرَ الحقِّ بِالحَقِّ و الهادی اِلیٰ صِراطِکَ‌ المُستقیم و عَلیٰ آلِهِ حَقَّ قَدْرِهِ و مِقدارِهِ العَظیم.

دعای بعد از آن این است :

اللهمَّ إنّی أسألُکَ بِسِرِّ صَلاةِ الفاتِح أن تُصَلّیَ عَلیٰ سَیِّدِنا محمدٍ صَلَّ اللهُ علیهِ و سَلَّم و أنْ تُصْلِحْ فلان بن فلان حالَتَهُ الیٰ اَحْسَنِ ما یُرامُ بِسِرِّ قَولِکَ یا مُتَعال یُریدُ أنْ یَنْقَضُّ ( فَأقامَهُ ۳ مرتبه ) فَإِنَّهُ یَستَقیم .

نکات مهم :

۱- بجای عبارت فلان بن فلان ٬ اسم شخص و مادرش را با لفظ بن یا بنت بگویید . اگر مرد باشد بین دو اسم ( بن ) و اگر زن باشد بین دو اسم (‌ بنت )‌ بگویید .

۲- اگر دستور را برای اصلاح مرد بکار می برید بعد از اسم و اسم مادرش مطابق آنچه در دعا می بینید باید بگویید (‌حالَتَهُ ) ولی اگر برای زن بکار می برید باید بگویید ( حالَتَها ).

دعای شوهر بداخلاق,دعای برای شوهر بداخلاق,دعای بداخلاقی همسر,دعا برای شوهر بداخلاق,دعای زبان بند شوهر بداخلاق,دعای رفع بداخلاقی شوهر,دعا بداخلاقی شوهر,دعای قوی برای شوهر بداخلاق,دعا برای بداخلاقی شوهر,دعا برای مرگ شوهر بداخلاق,دعا برای مرگ شوهر بداخلاق,دعا برای شوهر بد,دعا برای شوهر بد دهان,دعا برای شوهر بد دهن,دعای اصلاح شوهر فاسد و رفع مشکلات اخلاقی او,دعای رفع بدبینی شوهر,دعا برای رفع بدبینی شوهر,دعا برای رفع بداخلاقی همسر,دعای رهایی از شوهر بد,دعا برای رهایی از شوهر بد,دعای خلاصی از شر شوهر بد,دعا برای رهایی از دست شوهر بد,دعا برای رهایی از شر شوهر بد,دعای خلاصی از شوهر بد.

برگرفته از سایت دعایاب

بیشتر بخوانید  دعای جامع - دعای عظیم پیامبر برای تمام حاجات و مهمات

درباره ی سیّد جعفر غیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + هشت =