دعای دفع طلسم محبت پسر یا مرد از دور

دعای دفع طلسم محبت پسر یا مرد از دور

امروز و در این مطلب به شما عزیزان پیشنهاد ویژه ای داریم که برای حل بسیاری از اختلافات و رفع مشکلات نتیجه بخش است. شما عزیزان می توانید متن کامل دعای دفع طلسم محبت پسر یا مرد از دور را مثل همیشه در سایت اهنوس مرجع دعا ها و اذکار اسلامی بخوانید که نتیجه بخش است.

دعای دفع طلسم محبت پسر یا مرد از دور
دعای دفع طلسم محبت پسر یا مرد از دور

طلسم محبت زرقاط ابلیس,طلسم عشق و محبت زرقاط ابلیس,طلسم محبت در حد دیوانگی,طلسم عشق در حد دیوانگی,طلسم محبت با پیاز,طلسم محبت با پوست پیاز,طلسم محبت فوری با میخ,دعای مهر و محبت,دعای مهر و محبت بین دو نفر,دعای مهر و محبت از راه دور,دعای دفع طلسم محبت پسر یا مرد از دور,دعای مهر و محبت بین زن و شوهر,دعای مهر و محبت بهجت,دعاي مهر و محبت قوي,دعای مهر و محبت شوهر,دعای مهر و محبت ,دعای مهر و محبت فوری بین زن و شوهر,دعای مهر و محبت فوری و قوی,دعای مهر و محبت فوری و سریع,دعاي مهر و محبت فوري,دعای مهر محبت فوری از راه دور,

عزیزان این دعا ها را برای جلب محبت و دفع طلسم محبتی که بر او خوانده شده است بیاموزید.اگر مرد زندگی تان نسبت به شما سرد شده است هر شب این دعا را به چند دانه زعفران بخوانید و در غذای او بریزید. خواهید دید که خیلی زود دوباره به شما جذب می شود.

هُوَ الَّذِی أَنزَلَ السَّکِینَهَ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لِیَزْدَادُوا إِیمَانًا مَّعَ إِیمَانِهِمْ وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا لِیُدْخِلَ الْمُؤْمِنِینَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا وَیُکَفِّرَ عَنْهُمْ سَیِّئَاتِهِمْ وَکَانَ ذَلِکَ عِندَ اللَّهِ فَوْزًا عَظِیمًا .

دعای دفع طلسم محبت و جلب مرد زندگی:

اگر پسری از شما دور است و محبتش را از شما دریغ می کند برای جلب محبت این پسر از راه دور باید دعای زیر به سنگی بخوانید و سنگ را در آتش بیندازید و نام پسر را به آتش فوت کنید.به تحقیق نوین اطلس دات کام این عمل و دعا بسیار مجرب است و کاربرد فراوان دارد.

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَى أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا اَسئله و لا اَجدُ اِلّا مامنَنتَ وَاَعطَیت

برگرفته از سایت دعایاب

بیشتر بخوانید  دعای آمرزش و بخشش گناهان مردگان و درگذشتگان مجرب

درباره ی سیّد جعفر غیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 8 =