تعبیر خواب مسافرت – تعبیر دیدن مسافرت در خواب چیست

تعبیر خواب مسافرت – تعبیر دیدن مسافرت در خواب چیست         

در این پست از سایت اهنوس تعبیر خواب مسافرت – تعبیر دیدن مسافرت در خواب چیست را قرار دادایم ضمیر ناخودآگاه شما، از خوابها به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با ضمیر خودآگاه شما استفاده میکند. اگر اتفاق خاصی در صبح رخ دهد و شما نتوانید به خوبی در برابر آن واکنش نشان دهید، این مساله ممکن است به شکل کاملا متفاوتی به خواب شما کشیده شود.این بدین معناست که منظور ضمیر ناخودآگاه شما از افراد ظاهر شده در خوابتان، لزوما همان افراد نیستند. بلکه ضمیر ناخودآگاه، هر فرد را نماد یک یا چند ویژگی یا مورد خاص دانسته و از آنها برای بیان نمادین منظور خود استفاده میکند.

 

 

ابن‌سـیرین گویـد:

اگـر کسی بینـد کـه سفر کرد و آنجا که رفـت بهتر از آنجا بـود که بـود، دلیل است کـه حالش نیکو گردد. اگر کسی آنجا کـه رفـت بـدتر از آنجا بـود که بـود، تاویلش بـه خلاف ایـن بـود.

ابـراهیم کرمانی گویـد:

اگـر بیند که سفر کـرد و ندانست کـه بـه کجا می رود، دلیل کند که از زن جدا گـردد و یـااز سرای خود بـه سرای دیـگر رود. اگـر بـه وداع قـومی می رفت یا قومی به وداع او آمدند، دلیل است حالش متغیر شود و باز بـه صلاح آیـد.

جابرمغربی گویـد:

اگـر بینـد سفر کـرد و بـا برگ و ساز بـود، دلیل که حالش یـا کارش نیکـو ود. اگـر بـه خلاف ایـن بیند، دلـیل است کارش تباه شود. اگر دیدید بـه سفر می رویـد و گریـه می‌کنیـد از دیـدار کسی خوشحال می‌شوید اگـر در خـواب دیدید به عزم سفر وداع و خـداحافظی می‌کنید اما نمی دانید به کجا می رویـد خـوب نیست ولی اگر در عالم خواب آگاه باشید و بـدانید که عازم کجا هستید خوب است. کسی را بـه سفر فرستادن چنین است کـه از دیـدار کسی خوشحال می‌شوید یـا بشارتی بــه شما می رسد.

منوچهر مطیعی گوید:

سـفر در خواب دگرگونی و تبـدیل است در بیـداری. چنانچه درخواب ببینیـد سفر می‌کنیـد دگرگونی و تغییری در زندگی شما پدید می‌آیـد. اگـر بـه جـائی سفر می‌کنیـد کـه بهتر است از آنجا کـه می رویـد وضع شما بهتر می‌شود ولی اگر به جائی کـه مـی رویـد از جـائی کـه سفر را آغاز می‌کنید بـدتر است وضـع شما بـد می‌شود و تغییری که پدید می‌آیـد مطلـوب و دلخواهتـان نیست. اگـر در خـواب ببینیـد که ساک و کیف و بونـه و بسته هـای زیـادی داریـد و بـه سفر می رویـد تـغییراتی در زنـدگی شما پـدید می‌آیـد که تکالیفتان را زیـاد می‌کند. وظـایف دشواری را بـه عهده می گیریـد ولـی اگـر در خواب دیـدید کـه از سفر بازگشته و سوغاتی و کیف و جامه دان و بسته زیـاد هـمراه داریـد خوب است و خبـر می‌دهـد کـه بـه دنبـال دگرگـونی هـا سودی عایـد شما مـی‌گردد که به اندازه همان بسته هاست.

آنلی‌بیتون گوید:

اگـر خـواب ببینیـد به خارج مسافرت می‌کنید، علامت آن اسـت کـه بـرای تـغییر آب و هـوا بـرای مـدتی کوتاه، بـه همراه عده ای دیگر به کشوری دیگر سفر خواهید کرد.

 

بیشتر بخوانید  تعریف سحر و طلسم

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 7 =