دعای رهایی از زندان و مهلکه – دعای درمان درد

دعای رهایی از زندان و مهلکه – دعای درمان درد

در یکی دیگر از پست ها، مطالب و عناوین اهنوس قصد داریم به شما عزیزان گره گشایی بیاموزیم که باعث می شود اگر درگیر زندان و بند هستید زود تر از این وضعیت نجات یافته و مشکلات شما نیز به مرور حل شود.

دعای رهایی از زندان و مهلکه - دعای درمان درد
دعای رهایی از زندان و مهلکه – دعای درمان درد

دعای رهایی از زندان و مهلکه – دعای درمان درد,دعای درمان تب,دعای درمان تبخال,دعا درمانی تبریزیان,دعای برای درمان تب,دعا برای درمان تب,دعا برای درمان تب کودک,دعا برای درمان تب و لرز,دعا درمان تب,دعا برای درمان تب کودکان,دعا برای درمان تبخال,دعا درمانی استاد تبریزیان

دعای رهایی از زندان و مهلکه – دعای درمان درد

روایت شده که مردی در شهر شام مدتی طولانی زندانی بود، در خواب حضرت زهرا علیهاالسلام را دید که نزد او آمده و فرمود: این دعا را بخوان، آن مرد دعا را آموخته و خواند و رها شد و به منزلش برگشت، آن دعا این است:
اللهم بحق العرش و من علاه، و بحق الوحی و من اوحاه، و بحق النبی و من نباه و بحق البیت و من بناه. یا سامع کل صوت، یا جامع کل فوت، یا باری ء النفوس بعد الموت، صل علی محمد و اهل بیته، واتنا و جمیع المومنین و المومنات، فی مشارق الارض و مغاربها،فرجا من عندک عاجلا. بشهادة ان لا اله الا الله و ان محمدا عبدک و رسولک، صلی الله علیه و علی ذریته الطیبین الطاهرین و سلم تسلیما. (92)

بیشتر بخوانید  دعای عظیم و شفابخش درمان درد مفاصل تجربه شده

دعای درمان تب

و له ما سکن فی اللیل و النهار و هو السمیع العلیم، یا ام ملدم ان کنت امنت بالله العظیم و رسوله الکریم، فلا تهشمی العظم، و لا تاکلی اللحم، و لا تشربی الدم. اخرجی من حامل کتابی هذا الی من لا یومن بالله العظیم و رسوله الکریم و اله، محمد و علی و فاطمة و الحسن و الحسین علیهم السلام. (93)

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =