دعای روزی طلب رزق و شکر خداوند بزرگ

دعای روزی طلب رزق و شکر خداوند بزرگ

در یکی دیگر از پست ها و مطالب اهنوس به شما عزیزان دعای تجربه شده و قوی می آموزیم که سبب می شود به رزق و روزی فراوان رسیده و کم تر در زندگی درگیر مشکلات و گرفتاری های بزرگ و کوچک شوید و ان شاء الله مدام موفقیت بدست آورید.

دعای روزی طلب رزق و شکر خداوند بزرگ
دعای روزی طلب رزق و شکر خداوند بزرگ

دعای روزی طلب رزق و شکر خداوند بزرگ,دعای شکر از خداوند,دعای شکرگزاری از خداوند,دعاهای شکر خداوند,دعای برای شکر خدا,دعای مناجات شکر خدا,دعای شکرگزاری خداوند,دعا برای شکر خداوند,دعا برای شکر خدا,دعا شکر از خدا,دعا براي شكر خدا,دعاء شكر خدا,دعای شکرگزاری از خدا

دعای روزی طلب رزق و شکر خداوند بزرگ

مناجاتی بی همتا و والا روایی نقل شده است که بنابر روایت، حضرت امام محمد تقی علیه السلام آن را به عنوان مهریه به همسر خویش پیشکش کرده است. مناجات دارای چند بخش است؛ مانند مناجات طلب رزق، مناجات توبه، مناجات شکر و جز آن. بخشی از آن، مناجات طلب حوائج نام گرفته است که دارای تأثیری چشمگیر در برآورده شدن حاجات است ان شاء الله. در زیر مناجات را مذکور می آوریم:
بسم الله الرحمن الرحیم، جدیر من أمرته بالدعاء أن یدعوک و من وعدته بالاجابة أن یرجوک و لی اللهم حاجة قد عجزت عنها حیلتی و کلت فیها طاقتی و ضعف عن مرامها قوتی و سولت لی نفسی الأمارة بالسوء و عدوی الغرور الذی أنا منه مبلو أن أرغب الیک فیها، أللهم و أنجحها بأیمن النجاح و اهدها سبیل الفلاح و اشرح بالرجاء لاسعافک صدری و یسر فی أسباب الخیر أمری و صور الی الفوز ببلوغ ما رجوته بالوصول الی ما أملته و وفقنی اللهم فی قضاء حاجتی ببلوغ امنیتی و تصدیق رغبتی و أعدنی أللهم بکرمک من الخیبة و القنوط و الأنارة و التثبیط، أللهم انک ملی ء بالمنائح الجزیلة و فی بها و أنت علی کل شی ء قدیر بعبادک خبیر بصیر. (97)

بیشتر بخوانید  دعای تجربه شده عاشق کردن شخص و جلب عشق

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − یک =