دعای عزیز شدن درنزد معشوق – عزیز محترم شدن نزد همه

دعای عزیز شدن درنزد معشوق – عزیز محترم شدن نزد همه

در ایت پست از سایت اهنوس دعای عزیز شدن درنزد معشوق – عزیز محترم شدن نزد همه را قرار دادایم برای ایجاد محبت در دل معشوق و و عزیز شدن نزد بزرگان، جلب دوستی و محبت امام صادق (ع) می فرمایند :برای عزیز شدن نزد دیگران اگر شخصی بخواهد نزد دیگری عزیز و محترم شود دستش را روی قلب خود بگذارد و این دعا را بخواند و بنویسد و همراه خو د نگه دارد  دوستی و محبت او بی نهایت گردد به گونه ای که تا روز قیامت از او جدا نشود.

 

دعا عزیز شدن نزد خلائق و اطرافیان,دعا عزیز محبول شدن نزد دیگری ,دعا عزیز محبوب شدن نزد همگان,جهت عزیز شدن نزد محبوب,دعای عزیز شدن در چشم همه,برای ایجاد محبت در دل معشوق.

 دعای عزیز شدن درنزد معشوق:

اگر دعای زیر را با مشک و زعفران نوشته همراه خود نگه دارید در پيش تمامی خلایق عالم مورد تائيدو احترام و محبت شدید قرار خواهيد گرفت بخصوص شخصی که نامش را در این دعا نوشته اید.

بسم الله الرحمن الرحيم حمد ثنای و الکبریای ذاتی و الخلق کلهم عبدی و امای و الانبيا ء و الرسل اوليای و اصفيای و محمد صلی الله عليه و سلم نبی و رسلی انی قد زوجت الاشياء ليدلوا علی وحدانيتی اشهد و ملائکتی سواتی و حملت عرشی انی قد زوجت الاشياء ليدلوا علی وحدانيتی اشهد و ملائکتی سواتلی و حملت عرشی انی قد زوجت امتی حق البدیع فطرتی و منبع قدرتی آدم عليه السلام عليه صلاتی و تسبيحی و تنزیهه و تهليل و هو آیه الکرسی بشاهدة ان لا اله الا الله یا آدم یا حواء ادخلا جنتی و کلا ثمرتی و لا تقربا شجرتی السلا عليکما و رحمتی و برکتی اللهم احرق و هيج واجلب و اجزب قلب و عقل وروح و جميع اعضا ء و جميع جوارح فلان بنت فلان علی حب و عشق و محبة و مدوة فلان بن فلان بمحبة القویَ و اشدیدة من غير مهلة بلا اختيار بالعجل و السرعة . اللهم الف بينهما کما الفت بين آدو و حواء و کما الفت بين موسی و صفور و کما الفت بين ابراهيم و سارا و هاجر .

عزیز محترم شدن نزد همه:

برای اینکه محبوب خلائق باشد و همه او را عزیز و مکرم بدانند،و عزت و رفعت ، مقبول القولی و عزیز شدن نزد بزرگان، جلب دوستی و محبت ، آشتی و محبت میان زن و شوهر وضو بگیرد و دعای زیر را  بنویسد و همیشه همراه خود کند.

بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحیمِ یا رب البیت الحرام یا رب الشھر الحرام یا رب البلد الحرام یا رب الرکن والمقام یا رب المشعر الحرام یا رب المسجد الحرام یا رب الحل و الحرام یا رب النور و الظلام یا رب التحیة والسلام یا رب القدرة فی الانام  العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه

 

بیشتر بخوانید  دعابرای رزق و روزی فراوان و گشایش کار مجرب و قوی

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =