دعای عظیم نیمه شعبان با برکت فراوان

دعای عظیم نیمه شعبان با برکت فراوان

در این مطلب از وب سایت اهنوس به شما دعایی عظیم و سریع التاثیر می آموزیم که در نیمه شعبان خوانده می شود و قطعا هر چه که بخواهید در این زمان به آن خواهید رسید. پیش از هر چیزی به یاد داشته باشید که دعای عظیم نیمه شعبان با برکت فراوان را می توانید در زمان سختی ها بخوانید و قطعا کسی بخواهد از بلا ها و گرفتاری های زندگی در امان باشد نباید نام و یاد خدای متعال را فراموش کند.

در واقع یکی از گناه های کبیره انکار خدای متعال است.

دعای عظیم نیمه شعبان با برکت فراوان
دعای عظیم نیمه شعبان با برکت فراوان

دعای عظیم نیمه شعبان با برکت فراوان,دعای نیمه شعبان برای حاجت,دعای نیمه شعبان اهل سنت,دعای نیمه شعبان پیامبر,دعای نیمه شعبان بین نماز مغرب و عشا,دعای نیمه شعبان صوتی,دعای نیمه شعبان 21 مرتبه,دعای نیمه شعبان برای ازدواج,دعای نیمه شعبان صوت,دعای نیمه شعبان pdf,دعاهای نیمه شعبان,دعای روز نیمه شعبان,دعای شب نیمه شعبان اللهم انک علیم,دعای حاجت نیمه شعبان,دعای کمیل نیمه شعبان,دعای ندبه نیمه شعبان,

دعای عظیم نیمه شعبان با برکت فراوان

در شب نیمه ماه که شب برات می گویند و شب ولادت امام زمان(ع) است بیست و یک نوبت این دعا را بخواند در بین مغرب و عشا پیش از تکلم با کسی؛ تا شب برات سال آینده هیچ مکروهی به او نرسد و اگر عمر او تمام شده باشد عمر مجدد یابد. پس خواندن این دعای پر فیض و برکت را به هیچ عنوان در این زمان فراموش نکنید که عظیم و سریع الاجابه خواهد بود.

بیشتر بخوانید  دعای رزق و روزی - رزق مغازه - دعای حاجت

اَللَّهُمَّ اِنَّکَ عَلیمُ ذُو أَناهٍ وَ لا طاقَهَ لَنا بِحُکْمِکَ یا الله یا الله اَلاْمَان الاْمان الاْمان مِنَ الطّاعُونِ وَ الوِبا وَ مَوْتِ الْفُجاهِ وَ سُوءِ الْقَضاءِ وَ شَماتَهِ  الاْعدْاءِ رَبَّنا اَکشِفْ عَنَّا الْعَذابِ اِنّا مُومِنُونَ بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الّراحِمینَ (ایضاً بخواند) الَلّهُمََ لَکَ الْحَمْدُ عَدَدَ عَفْوِکَ عَنْ عِبادِکَ بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + دوازده =