دعای عظیم و مجرب آمرزش گناهان

دعای عظیم و مجرب آمرزش گناهان

اگر تاکنون مرتکب گناهان بسیاری شده اید و احساس می کنید که هیچ راه نجاتی برای شما وجود ندارد باید گفت که هنوز هم دیر نشده است؛ شما می توانید خود را از تاریکی و نا امیدی خارج کرده و به خدای متعال ایمان داشته باشید که او قادر توانا و در هر شرایطی شما را از بدی ها و پلیدی ها حفظ می کند؛ از این رو نیاز است که دعای عظیم و مجرب آمرزش گناهان را همواره بخوانید.

هر کسی می تواند این دعا را بخواند البته باید توبه کرده و دیگر خود را درگیر گناهان نکند، تکرار گناه یکی از بدترین اتفاقات پس از توبه است که احتمالا برخی را گرفتار خود خواهد کرد و زندگی اش را دگرگون می کند. پس باید به این نکته توجه ویژه داشت و سعی کرد خود را از تمام شر و راه های گناه در دنیا دور کرد.

دعای عظیم و مجرب آمرزش گناهان
دعای عظیم و مجرب آمرزش گناهان

دعای عظیم و مجرب آمرزش گناهان,دعای آمرزش گناهان,دعای آمرزش اموات,دعای آمرزش پدر و مادر,دعای آمرزش گناهان صوتی,دعای آمرزش گناهان کبیره,دعای آمرزش چهل گناه کبیره,دعای آمرزش گناهان مردگان,دعای آمرزش میت,دعای آمرزش مرده,دعای آمرزش تمام گناهان,دعای آمرزش گناهان بزرگ,دعای آمرزش برای مردگان,دعای آمرزش برای مرده,دعای آمرزش و توبه,ذکر و دعای آمرزش بدی ها,دعای قوی برای آمرزش,دعای سریع التاثیر و مجرب طلب بخشش گناهان,

دعای عظیم و مجرب آمرزش گناهان

این دعا را جبرئیل به پیامبر اسلام (ص) آموختند که بسیار سریع التاثیر و عظیم می باشد. انشالله که تمام گناهان بندگان خدا بخشیده خواهد شد و از نا امیدی نجات پیدا می کنند.

بیشتر بخوانید  دعای عظیم طلب آمرزش گناهان صحیفه سجادیه مجرب

بِسم‌الله الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

الهُمَّ بارِکْ عَلَیْنا وَ اَرْفَعَ عَنّا بَلایانا یا رَؤُفُ لَبَّیْکَ اِشْفَعْ لَبَّیْکَ وَ اَرْحَمْ لَبَّیْکَ وَ اَنَّ اللهَ یَبعَثُ مَنْ فِی الْقُبُورِ وَ صَلَّی اللهُ عَلی خَیْرِ خَلْقِهِ مُحَمَّدٍ وَ الِهِ اَجْمَعینَ وَ سَلَّمَ تَسْلیماً کثیراً دائِماً اَبَداً بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =