دعای غلبه بر دشمن جنی و انسی و دفع خطرات

دعای غلبه بر دشمن جنی و انسی و دفع خطرات

اگر درگیر خطرات و مشکلات بزرگ هستید. پیشنهاد ویژه ما به شما عزیزان این است که دعای غلبه بر دشمن جنی و انسی و دفع خطرات را از سایت اهنوس بیاموزید. خواندن مداوم این دعا ها حاجت می دهد و گره گشا است. سبب می شود بر سختی های پیش و رو غلبه کنید. اگر حس می کنید جنی بر شما غلبه کرده نجات پیدا کنید.

دعای غلبه بر دشمن جنی و انسی و دفع خطرات
                          دعای غلبه بر دشمن جنی و انسی و دفع خطرات

دعای غلبه بر دشمن جنی و انسی و دفع خطرات,دعا برای دفع دشمن حسود,دعا دفع دشمن و حسود,دعای دفع دشمن و شر,دعای دفع بلا و شر دشمن,دعای دفع شر فرد مزاحم,دعا دفع دشمن و تسخیر قلب,دعای بستن زبان دشمن و بدخواه,دعای رفع شر و دشمن,دعای دشمن,دعای دشمن کش,دعای دشمنی,دعای دشمن شاد نشدن,دعای دشمن شکن,دعای دشمنی با نمک,دعای دشمن براورده شد,دعای آوارگی دشمن,دعای رسوایی دشمن,دعای دفع دشمن و زبان بند,دعای دفع دشمن و حسود,دعای نابودی دشمن بر روی کوزه,دعای رسوایی دشمن,دعای شرمندگی دشمن

از مجربات برای هلاکت دشمن این است که 70 مرتبه بخواند :

اللّهُمَّ شَتِّتْ شَمْلَهُمْ و فَرِّقْ جَمْعَهُمْ و قَلِّبْ تَدْبیرَهُمْ و خَرِّبْ بُنْیانَهُمْ و بَدِّلْ أحْوالَهُمْ و قَرِّبْ آجالَهُم و قَطِّعْ أعْمارَهُم و اشْغَلْهُمْ بِأبْدانِهِمْ وَ خُذْهُمْ أخْذَ عَزیزٍ مُقْتَدِرْ یا قَهَّارُ یا قَهَّارُ یا قَهَّارُ یا جَبَّارُ یا جَبَّارُ یا جَبَّارُ.

دعای غلبه بر خطرات تجربه شده:

تا ممکن است به این ذکر عمل نکند زیرا که اثر آن عجیب است . از حضرت امام جعفر صادق علیه السلام منقول است : هر کس با ایمان سوره مبارکه نصر را به جهت دفع دشمن 21 بار بخواند شر دشمن از او دفع شود.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم.

إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ ﴿١﴾ وَرَأَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّهِ أَفْوَاجًا ﴿٢﴾.

فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَاسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا ﴿٣﴾.

هر کس با ایمان در نمازهای صبح در رکعت اول سوره مبارکه انشراح و در رکعت دوم سوره مبارکه فیل را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند خداوند متعال شر دشمنان را دفع فرماید.

دعا رفع دشمن و غلبه بر دشمن:

حضرت امام رضا علیه السلام فرمودند :برای دفع دشمن توانا اسم مبارک { الحسیب } را ورد خود ساخته روزی 80 مرتبه بخواند اگر از روز پنج شنبه شروع کند زودتر مظفر و غالب می گردد .

دعا نابودی غلبه بر دشمنان پیروزی بر دشمن:

برای غلبه و پیروزی بر دشمن و به جهت دفع دشمنان نیت کنید و حروف و آيات زير را بنویسید و با خود، نگاه دارید.بسيار مجرب است:

بسم الله الرحمن الرحيم و به نستعين فسيكفيكهُمُ الله و هوالسميعُ العليم ك ك ك ل ل ل ص ص ص و و و ه ه ه ي ي ي ف ف ف ع ع ع ح ح ح ط ط ط فَاِن تَوَلّوا فَقُلْ حسْبي اللهُ لا اِلهَ الّا هُوَ عليهِ تَوَكّلتُ وَ هُوَ رَبُّ العرش العظيم❄

برگرفته از سایت دعایاب

بیشتر بخوانید  دعای پر خیر و عظیم دفع دشمنان و بلا های زندگی روزمره

درباره ی سیّد جعفر غیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + سیزده =