دعای قوی و تضمینی افزایش روزی

دعای قوی و تضمینی افزایش روزی

روزی انسان ها با یکدیگر کاملا متفاوت است، بخشی از آن در گذشته مشخص شده و بخش خاصی نیز به عنوان فعالیت روزمره ی او در نظر گرفته می شود که ممکن است بر حسب اتفاقات روزمره دچار تغییراتی شود، گاه مشکلات روزمره آنقدر زیاد هستند که شما نمی دانید چگونه باید روزی حلال به دست آورید.

دعای قوی و تضمینی افزایش روزی در این مواقع به دادتان خواهد رسید، بخصوص این دعا که توسط حضرت علی (ع) به خواندن آن سفارش ویژه ای شده است. همیشه انسان ها در مسیر زندگی خود به بن بست و مانع می خورند اما باید سعی کنند خیلی زود از آن رد شوند.

دعای قوی و تضمینی افزایش روزی
دعای قوی و تضمینی افزایش روزی

دعای قوی و مجرب رسیدن به روزی,ادعیه و اذکار رزق و روزی,دعای رزق و روزی امام علی (ع),دعای سریع التاثیر و مجرب رزق و روزی امام علی (ع),دعایی برای رسیدن به روزی بسیار,دعا های روزی امام علی (ع),دعای قوی و تضمینی افزایش روزی,دعا و ذکر مجرب رزق و روزی بر اساس قرآن,ادعیه رسیدن به روزی فراوان,نحوه خواندن دعای افزایش رزق و روزی

دعای قوی و تضمینی افزایش روزی

این دعا را در هنگام سختی ها و زمانی که نیاز به روزی دارید بخوانید، انشالله که مشکلتان حل می شود. امام علی (ع) خواندن این دعا را بر مسلمانان بسیار سفارش کرده اند. سعی کنید همواره در هر زمانی برای زیادت نعمات پروردگار این دعا را بخوانید و از خداوند طلب بخشش نمائید.

 

اللَّهُمَّ صُنْ وَجْهِي بِالْيَسَارِ وَ لَا تَبْتَذِلْ جَاهِي بِالْإِقْتَارِ فَأَسْتَرْزِقَ طَالِبِي رِزْقِكَ

وَ أَسْتَعْطِفَ شِرَارَ خَلْقِكَ وَ أُبْتَلَى بِحَمْدِ مَنْ أَعْطَانِي وَ أُفْتَتَنَ بِذَمِّ مَنْ مَنَعَنِي وَ

أَنْتَ مِنْ وَرَاءِ ذَلِكَ وَلِيُّ الْإِعْطَاءِ وَ الْمَنْعِ إِنَّكَ عَلى‏ كُلِّ شَيْ‏ءٍ قَدِيرٌ اللَّهُمَّ اجْعَلْ

نَفْسِي أَوَّلَ كَرِيمَةٍ تَنْتَزِعُهَا مِنْ كَرَائِمِي وَ أَوَّلَ وَدِيعَةٍ تَرْتَجِعُهَا مِنْ وَدَائِعِ نِعَمِكَ عِنْدِي.

بیشتر بخوانید  دعای در امان ماندن از شر و بلا و گرفتاری و رفع سختی های زندگی

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =