دعای مجرب برای افزایش مهر و محبت – دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق

دعای مجرب برای افزایش مهر و محبتدعای رفع کدورت و بازگشت معشوق

در این پست از سایت اهنوس دعای مجرب برای افزایش مهر و محبتدعای رفع کدورت و بازگشت معشوق را قرار دادایم جهت برای جلب مهر و محبت شدید و بیقرای معشوق و احضار شدید محبت از راه دور و نرم کردن قلب اگر خواهی که کسی را در عشق خود بی‌قرار گردانی و مهر و محبت همسرت را تنها برای خود داشته باشی که هیچ زن دیگری را جز تو نبیند و تا اخر عمر عاشق و وفادار تو بماند.

دعای مهر و محبت بین دو نفر,دعای مهر و محبت بین مادر و دختر,دعای مهر و محبت خواهر و برادر,دعای مهر و محبت بین پدر و فرزند,دعای مهر و محبت بین دو برادر,دعای مهر و محبت بین اعضای خانواده,دعای مهر و محبت زن و شوهر,دعای مهر و محبت از راه دور,دعای مهر و محبت بین پدر و دختر,دعای مهر و محبت در قران,دعای مهر و محبت بین دو خانواد

دعایی مجرب برای افزایش مهر و محبت:

برای افزایش مهر و محبت آیات شریفه ذیل از سوره یس را بر هفت تکه سنگ نمك بصورت تک به تک خوانده و بر آنها بدمد و سپس بگوید به اسم فلان فرزند فلان علی محبه فلان فرزند فلان اسم شخص مورد نظر و مادرش و سپس اسم خودش و مادرش را بگوید و سپس آن نمکها را یک یک در آتش بیاندازد.فرد مطلوبش بی قرار میشود و محبتش بسیار زیاد خواهد شد.

قَالَ مَنْ یُحْیِی الْعِظَامَ وَهِیَ رَمِیمٌ قُلْ یُحْیِیهَا الَّذِی أَنْشَأَهَا أَوَّلَ مَرَّهٍ وَهُوَ بِکُلِّ خَلْقٍ عَلِیم الَّذِی جَعَلَ لَکُمْ مِنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَارًا فَإِذَا أَنْتُمْ مِنْهُ تُوقِدُون.

دعا برای رفع کدورت و بازگشت معشوق:

دعاهای زیادی برای مهر و محبت و جلب القلوب وجود دارد دعا و دستورالعملی که ذیلا ذکر می شود از دعاهای مجرب است.به جهت مهر و محبت فوری و محب قلوب شدن و در دل محبوب خویش جای و مقام گرفتن آیات.

اللَّهُمَّ اِنَّی أَتَوَجَّهُ اِلَیکَ بِأَحَبَّ الأَسماءِ اِلَیکَ وَ أَعظَمِها لَدَیکَ وَ أَتَقَرَّبُ وَ أَتَوَسَّلُ اِلَیکَ بِمَن أَتَوجَبَتَ حَقَّهُ عَلَیکَ بِمُحَمَّدٍ وَعَلیٍّ وَ فاطِمَةَ وَ الحَسَنِ وَ الحُسَینُ وَ الأَئِمَّةِ وَ تُسَمِّیهِمُ بِاَسمائِهِم الشَّریفَةِ اِکفنی.

دعای مهر محبت و احضار قوی:

برای افزایش محبت و احضار محبوب ، چهل و یک دانه فلفل سیاه سالم تهیه کند و و به نیت افزایش محبت و احضار مطلوب ،  بر هر دانه از آنها چهار مرتبه سوره مبارکه قریش را بخواند و سپس در آتش اندازد. فرد مطلوبش بیقرار میشود و دیوانه وار او را دوست خواهد داشت.

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَةَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿٣﴾ الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ ﴿٤﴾.

 

بیشتر بخوانید  دعای مجرب برای جلب عشق و مهر سریع التاثیر

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =