دعا به جهت افزایش رزق روزی – دعا برای ازدیاد رزق و روزی

دعا به جهت افزایش رزق روزی – دعا برای ازدیاد رزق و روزی

در این پست از سایت اهنوس دعا به جهت افزایش رزق روزی – دعا برای ازدیاد رزق و روزی را قرار دادایم برای کسب رزق و روزی و توسعه رزق و پایان یافتن بدهی و و قرض و کلیه امور و برای رزق و روزی و به دست آوردن ثروت و ه جهت افزایش رزق و روزی و ازدیان خیر و برکت و برای هركه رزق و روزي اش اندك است يا در زندگي در تنگنا قرار گرفته است.

 

دعای رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی فراوان,دعای رزق و روزی در پانزدهم ماه رمضان,دعای رزق و روزی ,دعای رزق و روزی خانه,دعای رزق و روزی برای مغازه,دعای رزق و روزی قوی و فوری,دعای رزق و روزی فوری,دعای رزق و روزی امیرالمومنین,دعای رزق و روزی زیاد,دعای رزق و روزی کار,دعای رزق و روزی پیامبر,دعای رزق و روزی و گشایش کار,دعای رزق و روزی

دعا به جهت افزایش رزق روزی:

از حضرت امام جعفر صادق علیه السلام منقول است : هر کس با ایمان این آیات را به جهت فراخ عیش و رفع فقر هفتاد و پنج بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند بزودی گشایشی از جهت روزی برایش حاصل آید.

آیات ۵۶ الی ۵۸ سوره ذاریات :وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ مَا أُرِيدُ مِنْهُم مِّن رِّزْقٍ وَمَا أُرِيدُ أَن يُطْعِمُونِ إِنَّ اللَّهَ هُوَ الرَّزَّاقُ ذُو الْقُوَّةِ الْمَتِينُ.

دعا برای زیاد شدن روزی:

امام صادق علیه السلام می فرمایند: برای زیاد شدن رزق و روزی و افزایش خیر و برکت این دعا را قبل از گشودن درب مغازه بخوانید.

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِي مِنْ فَضْلِكَ الْوَاسِعِ الْحَلَالِ الطَّيِّبِ‏ رِزْقاً وَاسِعاً حَلَالًا طَيِّباً بَلَاغاً لِلدُّنْيَا وَ الْآخِرَةِ صَبّاً صَبّاً هَنِيئاً مَرِيئاً مِنْ غَيْرِ كَدٍّ وَ لَا مَنٍّ مِنْ أَحَدِ خَلْقِكَ إِلَّا سَعَةً مِنْ فَضْلِكَ الْوَاسِعِ فَإِنَّكَ قُلْتَ‏ وَ سْئَلُوا اللَّهَ مِنْ فَضْلِهِ‏ فَمِنْ فَضْلِكَ أَسْأَلُ وَ مِنْ عَطِيَّتِكَ أَسْأَلُ وَ مِنْ يَدِكَ الْمَلْأَى أَسْأَلُ.

دعا ی افزایش رزق  و روزی و مال و ثروت:

آيات شريفه ذيل برای باز كردن رزق و روزی كساني است كه رزق و روزيشان بسته شده و يا مورد چشم زخم و نظر قرار گرفته است. اين آيات به اذن و اراده باريتعالی، وسعت دهنده رزق و روزی و خنثی كننده و از بين برنده اثر چشم زخم و نظر و هر گونه سحر و طلسمی است كه موجب.بسته شدن.رزق و روزی است .اين آيات را بخواند.

وَمَا مِن دَآبّةٍ فِي الأرْضِ إِلاّ عَلَى اللّهِ رِزْقُهَا وَيَعْلَمُ مُسْتَقَرّهَا وَمُسْتَوْدَعَهَا كُلّ فِي كِتَابٍ مّبِينٍ) [هود:6] إِنّ رَبّكَ يَبْسُطُ الرّزْقَ لِمَن يَشَآءُ وَيَقْدِرُ إِنّهُ كَانَ بِعِبَادِهِ خَبِيراً بَصِيراً) [الإسراء:30] وَفِي السّمَآءِ رِزْقُكُمْ وَمَا تُوعَدُونَ*فَوَرَبّ السّمَآءِ وَالأرْضِ إِنّهُ لَحَقّ مّثْلَ مَآ أَنّكُمْ تَنطِقُونَ) [الذاريات:22-23] مّا يَفْتَحِ اللّهُ لِلنّاسِ مِن رّحْمَةٍ فَلاَ مُمْسِكَ لَهَا وَمَا يُمْسِكْ فَلاَ مُرْسِلَ لَهُ مِن بَعْدِهِ وَهُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ) [فاطر:2] (وَالضّحَىَ وَاللّيْلِ إِذَا سَجَىَ مَا وَدّعَكَ رَبّكَ وَمَا قَلَىَ وَ لَلآخِرَةُ خَیْرٌ لَّكَ مِنَ الأُولَى‌ وَلَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَبّكَ فَتَرْضَىَ أَلَمْ يَجِدْكَ يَتِيماً فَآوَىَ وَوَجَدَكَ ضَآلاّ فَهَدَىَ وَوَجَدَكَ عَآئِلاً فَأَغْنَىَ فَأَمّا الْيَتِيمَ فَلاَ تَقْهَرْ وَأَمّا السّآئِلَ فَلاَ تَنْهَرْ وَأَمّا بِنِعْمَةِ رَبّكَ فَحَدّثْ).

 

بیشتر بخوانید  حرز حضرت امام رضا (عليه السلام) براي حفظ و ايمني از جميع بلايا

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =