دعای مجرب جهت فروش آپارتمان و متاع و زمین و ملک – دعای فروش خانه و ملک

دعای مجرب جهت فروش آپارتمان و متاع و زمین و ملک – دعای فروش خانه و ملک

 در این پست از سایت اهنوس دعای مجرب جهت فروش آپارتمان و متاع و زمین و ملکدعای فروش خانه و ملک را قرار دادایم جهت برای جلب مشتری و فروش ملک و چنانچه مدت هاست که دارای کالا یا زمین و ملک و یا خانه و حتی باغ و مغازه ای هستید که به فروش نرسید و به جهت فروش ملک یا زمینی که موقعیت و قیمت پاین و ارزان و مناسبی دارد ولی فروش نمی رود و مدت ها مشتری ندارد 

دعای مجرب جهت فروش آپارتمان و متاع و زمین و ملک - دعای فروش خانه و ملک
دعای مجرب جهت فروش آپارتمان و متاع و زمین و ملک – دعای فروش خانه و ملک

 دعا برای فروش ملک در مفاتیح,دعا برای فروش ملک باغ,دعا برای فروش ملک مجرب, دعا برای فروش ملک و کالا و زمین,دعا جهت فروش ملک و ساختمان, دعا سریع الاجابه برای فروش ملک,دعاهای تجربه شده جهت فروش ملک و ساختمان و کالا, دعا برای فروش ملک مغازه,دعا فروش ملک از راه دور, دعا برای فروش ملک تجاری

دعای فروش خانه و ملک:

آیات کریمه ذیل را در کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در میان خانه یا ملک یا نزدیک آنها دفن کند به اذن خداوند سبحان بزودی ملک یا خانه اش به فروش میرسد.این آیات را بنویسد.

(بقره آیه ۱۹۹) ثُمَّ أَفِیضُواْ مِنْ حَیْثُ أَفَاضَ النَّاسُ وَاسْتَغْفِرُواْ اللّهَ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ (آل عمران آیه ۱۷)الصَّابِرِینَ وَالصَّادِقِینَ وَالْقَانِتِینَ وَالْمُنفِقِینَ وَالْمُسْتَغْفِرِینَ بِالأَسْحَارِ.

دعا ی فروش ملک و زمین:

جهت فروش زمین یا ملک خود ۷ مرتبه آیه شریفه ذیل را بر کاسه‌ای از آب بخواند و آب را در زمین یا در ملک خود بپاشد به اذن خدا به فروش میرسد بسیار مجرب است.

وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَيْعِكُمُ الَّذِي بَايَعْتُم بِهِ وَذَلِكَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِيمُ.

دعا جهت فروش آپارتمان و خانه و زمین و ملک:

برای اینکه هرچه سریعتر ملک و خانه یا زمین خود را به فروش برسانید این دعا را (آیات بیست و هفتم تا سی ام سوره مبارکه فاطر ) در یک کاغذ بدون خط و با گلاب و زعفران بنویسد و در میان ملک یا آپارتمان پنهان نماید یا در زمین ملک دفن کند.

بسم الله الرحمن الرحیم یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله أَلَمْ تَرَ أَنَّ اللَّهَ أَنزَلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَخْرَجْنَا بِهِ ثَمَرَاتٍ مُّخْتَلِفًا أَلْوَانُهَا وَمِنَ الْجِبَالِ جُدَدٌ بِیضٌ وَحُمْرٌ مُّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهَا وَغَرَابِیبُ سُودٌ (۲۷) وَمِنَ النَّاسِ وَالدَّوَابِّ وَالْأَنْعَامِ مُخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ کَذَٰلِکَ إِنَّمَا یَخْشَى اللَّهَ مِنْ عِبَادِهِ الْعُلَمَاءُ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ غَفُورٌ (۲۸) إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاهَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَهً یَرْجُونَ تِجَارَهً لَّن تَبُورَ (۲۹) لِیُوَفِّیَهُمْ أُجُورَهُمْ وَیَزِیدَهُم مِّن فَضْلِهِ إِنَّهُ غَفُورٌ شَکُورٌ (۳۰)یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا رزاق یا غنی یا باسط یا وهاب یا الله.

دعایی جهت فروش خانه و ملک:

اگر قصد فروش ملک یا خانه‌ای را دارد بر دیوار آن محل این بخش از آیه ۱۰ سوره مبارکه کهف را نوشته و بچسباند ان‌شاء‌الله زودتر فروش رود مجرب است.

اَعوذُ بِاللهِ مِنَ الشَيطانِ الرَجيم  بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  ربَّنَا آتِنَا مِن لَّدُنكَ رَحْمَةً وَهَيِّئْ لَنَا مِنْ أَمْرِنَا رَشَدًا.

 

بیشتر بخوانید  دعا های بسیارمجرب جهت دفع وسواس فكرى - رفع ناراحتی هایی فکری

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 3 =