دعا مجرب جهت بخت گشایی و ازدواج – ازدواج دختران و زنان مطلقه

دعا مجرب جهت بخت گشایی و ازدواجازدواج دختران و زنان مطلقه

در این پست از سایت اهنوس دعا مجرب جهت بخت گشایی و ازدواجازدواج دختران و زنان مطلقه را قرار دادایم جهت برای گشایش بخت دختران مجرد و به منظور گشایش بخت و کارگشایی زنان مطلقه ای که قصد ازدواج دارند و برای گشایش بخت و آمدن خواستگار زیاد و آسان شدن امر ازدواج و جهت گشایش بخت و ازدواج  و اگر دختر خانمی هنوز شوهر نکرده باشه و یا خواستگاری هنوز برایشان نیامده و و یا آمده و هنوز کار به پایان نرسیده و به خانه بخت نرفته است.

دعا مجرب جهت بخت گشایی و ازدواج - ازدواج دختران و زنان مطلقه
دعا مجرب جهت بخت گشایی و ازدواج – ازدواج دختران و زنان مطلقه

 آمدن خواستگار دعای بخت گشایی سریع دختر, آیه و سوره بخت گشایی بدون رد خور, ادعیه قوی برای آمدن خواستگار و بخت گشایی دختر,ازدواج دعای بخت گشایی سریع دختر,بخت گشایی با حرز امام جواد,دعای مجرب برای بخت گشایی پسر و دختر, ادعیه و اذکار نوشتنی بخت گشایی,بخت گشایی با سوره مریم, بخت گشایی بسیارقوی

دعا برای گشایش بخت و ازدواج:

به جهت  بخت گشایی دختران و پسران که بخت آنها یسته است و از زمان ازدواج انها گذشته است و با وجود تحصیلات عالی و موقعیا کاری مالی و خاستگار خوب ازدواج انها سر نمی گیرد نیت کند و این دعا را بعد از نماز بدون ان که حرکتی کند و حرف بزند بخواند که ان شاءالله گشایش رخ خواهد داد.

 اَستَغفِرُاللهُ الذی لا اله الا هوَ الحَیُّ القَیُّوم الرَّحمنُ الرحیم ذوالجلالِ و الاِکرام وَ اَتوبُ اِلیه و اَسئَلُهُ اَن یُصَلِیَ عَلی محمد و ال محمد و اَن یَتوبَ عَلَیََ توبَهَ عَبدٍ ذلیلٍ خاضعٍ خاشعٍ فقیرٍ مسکینٍ مستکینٍ لایَملِکُ لِنَفسِهِ نَفعاً و لاضَراً و لا مَوتاً و لا حیوهً و لانُشوراً.

بخت گشایی مجرب و فوری وقوی:

برای گشایش بخت دختری که ازدواج نکرده است  یا ازدواج کرده و طلاق گرفته است، دعای شریف ذیل را در کاغذ بدون خط بنویسد و به گردن بیاویزد . به اذن خداوند تبارک و تعالی بختش بزودی گشایش خواهد یافت. این عمل مجرب است.

بسم الله الرحمن الرحیم وَ مِن کُلّ شَئ خَلَقنا زَوجَین لَعَلَّکُم تَذکرونَ .اللهم بِحَقِّ قَولُکَ هذا وَ بِحَقِّ محمدٍ و آلِهِ اَن تَرزُقَ هذا المَرءَهَ زَوجاً مُوافِقاً غَیرَ مُخالفٍ بِحَقِّ محمدٍ و آله اجمعین.

دعا گشایش بخت دختران:

دعای مجرب جهت گشایش بخت دختر خانمها، آیه شریفه چهل و یکم از سوره مبارکه فاطر را چهل مرتبه بخوانید و این عمل را چهل روز ادامه دهید.

إِنَّ اللَّهَ یُمْسِکُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ أَن تَزُولَا وَ لَئنِ زَالَتَا إِنْ أَمْسَکَهُمَا مِنْ أَحَدٍ مِّن بَعْدِهِ إِنَّهُ کاَنَ حَلِیمًا غَفُورًا.

برای ازدواج سریع و گشایش بخت:

امام صادق (ع) می فرمایند:هرگاه خواستی ازدواج كنی و ازدواج شما موفق و آسان شود ابتدا دو ركعت نماز بجا بیاور سپس حمد و سپاس خداوند نما و بعد بگوید.

اللهم أنی اُرید أن أتزوّج، اللهم فاقدر لی مِن النساء اعفهن فرجا، و احفظهن لی فی نفسها و فی مالی، و اوسعهن رزقا و اعظمهن بركه، و اقدر لی منها ولدا طیبا تجعله خلفا صالحا فی حیاتی و بعد موتی.

 

برگرفته از سایت دعاشفا

بیشتر بخوانید  دعا و آیات برای آرامش اعصاب مجرب و قوی

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 13 =