دعای پرداخت قرض و آسان شدن سختی های پیش و رو

دعای پرداخت قرض و آسان شدن سختی های پیش و رو

امروز و در این مطلب از سایت اهنوس مرجع ادعیه و ذکر های اسلامی و قرآنی به شما خوبان و عزیزان دعایی پر از نیکی می آموزیم.

این دعا جهت رهایی از قرض و وام و ادای دین خوانده می شود، از یک سمت دیگر اگر می خواهید کار های پیش و روی شما آسان تر از گذشته شده و دغدغه های کم تری را نیز تحمل کنید، دعای پرداخت قرض و آسان شدن سختی های پیش و رو را بخوانید که مجرب می باشد.

دعای پرداخت قرض و آسان شدن سختی های پیش و رو
دعای پرداخت قرض و آسان شدن سختی های پیش و رو

دعای پرداخت قرض و آسان شدن سختی های پیش و رو,دعای مجرب برای پرداخت قرض,دعای بسیار مجرب برای پرداخت قرض,دعای ادای دین صحیفه سجادیه,دعای ادای دین از مفاتیح,دعا ادای دین,دعاهای ادای دین,دانلود دعای ادای دین وقرض,دانلود دعای ادای دین,دعای سریع الاجابه جهت ادای دین,دعای آسان شدن کارها,دعا آسان شدن کار,دعای برای اسان شدن کارها,دعای برای اسان شدن کار,دعا برای آسان شدن کارهای سخت,دعا برای اسان شدن کاری,دعا جهت آسان شدن کار,دعای مجرب برای اسان شدن کارها,

دعای پرداخت قرض و آسان شدن سختی های پیش و رو

«اللهم ربنا و رب کل شیی ء منزل التوراه و الانجیل و الفرقان، فالق الحب و النوی، اعوذ بک من شر کل دابه أنت آخذ بناصیتها، انت الاول فلیس شیی ء و انت الآخر فلیس بعدک شیی ء و أنت الظاهر فلیس فوقک شیی ء و أنت الباطن فلیس دونک شیی ء صل علی محمد و علی اهل بیته علیه و علیهم السلام، و اقض عنی الدین و اغننی من الفقر و یسر لی کل الامر یا ارحم الراحمین».(۲۰۰)

بیشتر بخوانید  توصیه ها و دستورالعمل های مجرب حاج آقا مجتبی تهرانی درباره بچه دار شدن

ترجمه دعا:

بار خدایا! ای آفریدگار ما و پروردگارا همه چیز، ای نازل کننده تورات و انجیل و قرآن، ای شکافنده دانه و هسته! از شر هر جنبنده ای که فرمان آن به دست توست، به تو پناهنده می شوم.

تو اول هستی و پیش از تو هیچ موجودی نبوده، و تو آخرین خواهی بود و بعد از تو چیزی باقی نمی ماند، و تو آشکاری و برتر و بالاتر از تو چیزی نیست، و تو باطن همه جهان هستی و به جز تو مؤثری در عالم نیست، بر محمد و خاندانش درود فرست، و قرض مرا تسویه نما، و مرا از بی چیزی و تهی دستی نجات بخش، و همه امور را بر من آسان گردان، ای بخشنده ترین بخشندگان!

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + یازده =