ذکر مجرب در رسیدن به هدف حاجت – ذکر کسب حاجت مجرب

ذکر مجرب در رسیدن به هدف حاجت – ذکر کسب حاجت مجرب

در این عنوان و یکی دیگر از مطالب ادعیه و اذکار سایت اهنوس قصد داریم گره گشای تجربه شده، اسلامی و پرخیر و برکتی به شما عزیزان شرح دهیم که باعث می شود به کلیدی ترین حاجات و نیاز ها در زندگی دست یافته و  اگر می خواهید خواسته های شما تبدیل به واقعیت گردد و مشکلات یک به یک حل شود ذکر مجرب در رسیدن به هدف حاجت – ذکر کسب حاجت مجرب نتیجه می دهد.

ذکر مجرب در رسیدن به هدف حاجت - ذکر کسب حاجت مجرب
ذکر مجرب در رسیدن به هدف حاجت – ذکر کسب حاجت مجرب

ذکر مجرب در رسیدن به هدف حاجت – ذکر کسب حاجت مجرب,ذکر برای طلب روزی,ذکر طلب حاجت,بهترین ذکر برای طلب حاجت,ذکر برای طلب حاجت,ذکر طلب خیر,چو ذکر خیر طلب میکنی,ذکر طلب بخشش از خدا,ذکر برای طلب بخشش از خدا,ذکر طلب فرزند,ذکر مجرب برای طلب فرزند,ذکر برای طلب فرزند,ذکر برای طلب فرزند پسر,ذکر جهت طلب فرزند,ذکر یونسیه برای طلب فرزند

ذکر مجرب در رسیدن به هدف حاجت – ذکر کسب حاجت مجرب

اَلْشَّکُورْ (بسیار سپاس پذیرنده و پاداش دهنده): هر کس این نام را چهل بار بر آبی بخواند و با آن چشم بیماری را بشوید خوب خواهد شد.
اَلْعَلیّْ (بلند مرتبه): هر کس این نام را زیاد بگوید و بر خود آویزان نماید نزد مردم با آبرو خواهد شد.
اَلْحَفیظْ (نگاهدارنده): هر کس این ذکر را به تعدادش بگوید رنج و درد به سراغ او نمی‌آید هر چند به زمین‌های هفت‌گانه برود و او از غرق شدن محفوظ است و این نام برای ترسیدگان سریع‌الاجابه است و نگهداری گوینده آن هرگز ازاله نمی‌شود و از بین نمی‌رود.
اَلْحَسیبْ (شمارنده): برای آسان شدن کارها هر روز 80 مرتبه بگو «یا حسیب».
اَلْکَریمْ (صاحب کرم): هر کس می‌خواهد روزی‌اش زیاد شود چهل روز و هر روز 128 بار به این ذکر مداومت جوید «یا کریم یا وهاب یا ذالطول» خداوند از جاهایی که گمان نمی‌کند به او روزی می‌دهد.
اَلْواسِعْ (گشایشگرو بی نیاز): کسی که این ذکر را زیاد بگوید خداوند برای او وسعت در زندگی ایجاد می‌کند.
اَلْوَدُودْ (بسیار دوست دار): کسی که هر روز 100 بار بر غذایی این ذکر را بخواند و به دشمنانش بخوراند با آنها مهربان و دوست خواهد شد.
اَلْمَجیدْ (بزرگوار): هر کس این ذکر را زیاد بگوید از همه دردها و بیماریها شفا می‌یابد.
اَلْحَیّْ (همیشه زنده): کسی که بر مریض و بیمار 19 بار این ذکر را بگوید شفا حاصل می‌شود و ذکر الحی القیومدر آخر شب اثر بسیار بزرگی در زیادی روزی دارد.
اَلْتَّوّابْ (همیشه توبه پذیر): کسی که بسیار این ذکر را بگوید خداوند توبة او را می‌پذیرد.
مالِکُ الْمُلْکْ (فرمانروای جهان): کسی که بسیار این نام را بگوید خداوند در دنیا و آخرت او را بی نیاز می‌کند.اَلْبَدیعْ (سنجش ناپذیر، آفریننده): هر کس این ذکر را هزار بار بگوید حاجتش برآورده می‌شود.

بیشتر بخوانید  دعای امام سجاد علیه السلام در هنگام طلب حاجات

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − سه =