دعا برای خیر خواهی و کسب موفقیت در زندگی

دعا برای خیر خواهی و کسب موفقیت در زندگی

هر انسانی قطعا دوست دارد در زندگی خود موفق ترین باشد، در این وضعیت قطعا خواندن دعا ها می تواند نتایج خوبی را به شما بازگرداند، در ادامه این مطلب دعا برای خیر خواهی و کسب موفقیت در زندگی را به همین منظور می خوانیم که ان شاء الله حاجت می گیرید.

دعا برای خیر خواهی و کسب موفقیت در زندگی
دعا برای خیر خواهی و کسب موفقیت در زندگی

دعا برای خیر خواهی و کسب موفقیت در زندگی,راز و نیاز خیرخواهی,دعای خیر,دعای خیر و برکت,دعای خیر در جدول,دعای خیر پدر و مادر,دعای خیر مادر,دعای خیر برای مریض,دعای خیر برای خانواده,دعای خیر برای فرزند,دعای خیر برای عزیزان,دعای خیر و برکت در کار,دعای خیر و برکت خانه,دعای خیر و برکت,دعای طلب خیر و کسب موفقیت های بزرگ در زندگی روزمره مجرب,

دعا برای خیر خواهی و کسب موفقیت در زندگی

اللهم(509) خیرتک فیما استخرتک(510) فیه تنیل الرغائب و تجزل المواهب، و تغنم المطالب و تطیب المکاسب و تهدی الی أجمل المذاهب، و تسوق الی أحمد العواقب و تقی مخوف النوائب.
اللهم انی استخیرک فیما عزم رأیی علیه و قادنی عقلی الیه.
فسهل اللهم فیه(511) ما تو عر و یسر منه ما تعسر، و اکفنی فیه المهم و ادفع به عنی کل ملم(512)، و اجعل یا رب(5133) عواقبه غنماً و مخوفه(514) سلماً و بعده قرباً و جدبه خصباً. و ارسل اللهم اجابتی و أنجح طلبتی(515) و اقض حاجتی و اقطع عنی عوائقها و امنع عنی بوائقها.(516)
و اعطنی اللهم لواء الظفر والخیره(517) فیما استخرتک و وفور المغنم(5188) فیما دعوتک و عوائد الافضال فیما رجوتک. و اقرنه اللهم بالنجاح و خصه بالصلاح، و ارنی اسباب الخیره فیه واضحه و اعلام غنمها لائحه، و اشدد خناق تعسیرها(519) و انعش صریخ تکسیرها.(520)
و بین اللهم ملتبسها و اطلق محتبسها، و مکن أسها حتی تکون خیره مقبله بالغنم، مزیله للعزم، عاجله للنفع(5211)، باقیه الصنع، انک ملی ء(522) بالمزید، مبتدی بالجود.

بیشتر بخوانید  دعا برای خیر دیدن در کار ها رفع مشکلات و سختی ها مجرب

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =