دعا با ثواب عظیم برای موفقیت و عاقبت بخیری

دعا با ثواب عظیم برای موفقیت و عاقبت بخیری

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت اهنوس دعا با ثواب عظیم برای موفقیت و عاقبت بخیری را می خوانیم که باعث می شود به موفقیت های بزرگ برسید و اگر درگیر مشکلات زیادی هستید دعا با ثواب عظیم برای موفقیت و عاقبت بخیری می تواند نتیجه دهد.

دعا با ثواب عظیم برای موفقیت و عاقبت بخیری
دعا با ثواب عظیم برای موفقیت و عاقبت بخیری

دعا با ثواب عظیم برای موفقیت و عاقبت بخیری,دعا با ثواب عظیم,دعای صحیفه سجادیه برای عاقبت بخیری,دعای عاقبت به خیری صحیفه سجادیه,دعای عاقبت بخیری در صحیفه سجادیه,دعای عاقبت به خیری برای فرزند,دعای عاقبت بخیری برای دوست,دعای عاقبت به خیری در قران

دعا با ثواب عظیم برای موفقیت و عاقبت بخیری

به سند خویش از کتاب فصل الدعاء سعد بن عبدالله روایت داریم که:
ابو جعفر محمد بن اسماعیل بن بزیع و سلیمان بن جعفر (به نقل بکیر بن صالح) گویند: بر آن حضرت وارد شدیم. سجده ی شکر می گزارد. سجده طولانی شد تا سر برداشت. عرض کردیم. سجده ی طولانی آوردید! فرمود: هر که در سجده ی شکر این دعا را بخواند، چنان است که در رکاب پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم در روز بدر جنگیده باشد. پرسیدیم (می توانیم) آن را بنویسیم؟ فرمود: بنویسید. هر کدام از شما دو تن به هنگام سجده ی شکر بگویید:
اللهم العن الذین بدلا دینک و غیرا نعمتک و اتهما رسولک صلی الله علیه و آله، و خالفا ملتک و صدا عن سبیلک و کفرا آلاءک و ردا علیک کلامک، و استهزءا برسولک و قتلا ابن نبیک، و حرفا کتابک و جحدا آیاتک و سخرا بایاتک، و استکبرا عن عبادتک و قتلا أولیاءک، و جلسا فی مجلس لم یکن لهما بحق و حملا الناس علی اکتاف آل محمد.
اللهم العنهما لعناً یتلو بعضه بعضاً، و احشرهما و اتباعهما الی جهنم زرقاً. اللهم انا نتقرب الیک باللعنه لهما و البرائه منهما فی الدنیا و الاخره، اللهم العن قتله امیر المؤمنین و قتله الحسین بن علی و ابن فاطمه بنت رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم.
اللهم زد هما عذاباً فوق عذاب و هواناً فوق هوان و ذلاً فوق ذل و خزیاً فوق خزی. اللهم دعهما فی النار دعاً و أرکسهما فی الیم عقابک رکساً. اللهم احشرهما و أتباعهما الی جهنم زمراً.
اللهم فرق جمعهم و شتت أمرهم و خالف بین کلمتهم، و بدد جماعتهم و العن ائمتهم، و اقتل قادتهم و سادتهم و کبراءهم، و العن رؤساءهم و اکسر رایتهم و ألق البأس بینهم و لا تبق منهم دیاراً.
اللهم العن أبا جهل و الولید لعناً یتلو بعضه بعضا و یتبع بعضه بعضاً. اللهم العنهما لعناً یلعنهما به کل ملک مقرب و کل نبی مرسل و کل مومن امتحنت قلبه للایمان.
اللهم العنهما لعناً یتعوذ منه أهل النار من عذابهما. اللهم العنهما لعناً لم یخطر لأحد ببال. اللهم العنهما فی مستسر سرک و ظاهر علانیتک و عذبهما عذاباً فی التقدیر و شارک معهما ابنتیهما و أشیاعهما و محبیهما و من شایعهما، انک سمیع الدعاء و صلی الله علی محمد و آله أجمعین.

بیشتر بخوانید  ذکر اسماء الله برای استجابت دعا - دعای شفای چشم و عزیز شدن

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =