دعا برای رهایی از آزار و اذیت یک فرد تجربه شده و عظیم

دعا برای رهایی از آزار و اذیت یک فرد تجربه شده و عظیم

هر انسانی برای رهایی از آزار و اذیت می تواند دعایی که در ادامه می خوانیم را بیاموزد؛ در واقع اگر احساس می کنید که زندگی مسیر سختی را پیش و روی خود قرار داده است بهترین کار این است که دعا برای رهایی از آزار و اذیت یک فرد تجربه شده و عظیم را بخوانید.موفقیت انسان ها بستگی به ایستادگی آن ها در برابر سختی ها دارد؛ هر چه بیشتر این مقاومت را ادامه دهد قطعا پیروز خواهد شد.

دعا برای رهایی از آزار و اذیت یک فرد تجربه شده و عظیم
                         دعا برای رهایی از آزار و اذیت یک فرد تجربه شده و عظیم

دعای دفع آزار اجنه,دعای دفع آزار همزاد,دعای دفع آزار یک فرد,دعای دفع آزار همسایه,دعای دفع آزار و اذیت,دعای دفع آزار جن,دعا برای دفع آزار,دعای دفع دشمن حسود,دعای رفع دشمنی,دعای دفع دشمن زبان بند,دعای دفع دشمن و حسود,دعای دفع دشمن سریع,دعای دفع دشمن از امام رضا,دعای دفع دشمن و بدخواهان,دعای دفع دشمن و بلا,دعای دفع دشمن و تسخیر قلبها,دعای دفع دشمن ظالم,دعای دفع دشمن خانگی,دعای دفع دشمن و تسخیر قلب.

دعا برای رهایی از آزار و اذیت یک فرد تجربه شده و عظیم:

یـعـقـوب بـن سـالم گـویـد: خـدمـت حـضـرت صـادق (ع ) بـودم پـس عـلاء بـن کـامـل بـه آن حـضـرت عرض کرد:

همانا فلان کس به من (آزار) مى کند (و هر چه خواهد) مى کند؟ اگر صلاح مى دانید بدرگاه خداى عزوجل بر او نفرین کنید؟ فرمود: این از ضعف (و ناتوانى ) تو است بگو:

اللَّهُمَّ إِنَّکَ تـَکْفِی مِنْ کُلِّ شَیْءٍ وَ لَا یَکْفِی مِنْکَ شَیْءٌ فَاکْفِنِی أَمْرَ فُلَانٍ بِمَ شِئْتَ وَ کَیْفَ شِئْتَ وَ مِنْ حَیْثُ شِئْتَ وَ أَنَّى شِئْتَ.

بار خدایا تو از هر چیز کفایت کنى و چیزى از تو کفایت نکند کار فلان کس را درباره من کفایت فرما بدانچه خواهى و هر گونه خواهى و از هر راهى که و از آنجا که خواهى.

دعا برای آرامش فرد:

برای دفع مزاحم و ظالم و شرور پس از نماز ظهر به نیت دفع مزاحم و ظالم هفتصد و هشتاد و شش مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم را بگوید. پس از خاتمه ، بلافاصله ذکر ذیل را هفتاد مرتبه تکرار کند :

 

بیشتر بخوانید  دعاهایی برای در امان ماندن و دفع چشم زخم و چشم نظر

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. عَنَتَ لَهُ الْوُجُوهُ ، وَخَشَعَتْ لَهُ الْأَصْوَاتُ ، وَ وَجَلَت مِنهُ الْقُلُوبُ ، اَسئَلُکَ أَنْ تُصَلِّیَ وتُسَلِّمَ سیدَنا مُحَمَّدٍ و آله ، وَأَنْ تَقضی حَاجَتِی فی هَلاک ( نام شخص ظالم یا مزاحم را بگوید ) یا قاهِرُ یا مُقتَدِرَ یا مُنتَقِمُ یا اللهُ یا اللهَ .

میتواند این عمل را به عنوان یک ختم در نظر بگیرد و آنرا را یک هفته یا چهارده روز متوالی ادامه دهد. این عمل از مجربات است و حتما نتیجه خواهد داشت.

برگرفته از سایت ملکوت786

درباره ی سیّد جعفر غیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هفت =