دعا و دستورات مجرب برای فراوانی روزی و ادای قرض

دعا و دستورات مجرب برای فراوانی روزی و ادای قرض

دعا هایی که در این مطلب می خوانید دو بخش دارند، یکی مربوط به زیاد شدن روزی و کسب رزق بیشتر بوده که آرزوی هر انسانی است و قطعا وقتی به آن دست می یابد مشکلات زندگی اش زود تر حل می شود، البته مشکلاتی که جنبه ی مالی دارند؛ در ادامه دعا و دستورات مجرب برای فراوانی روزی و ادای قرض را بخوانید که برای رهایی از بدهی نیز بسیار تجربه شده و سبب می شود از این وضعیت نیز رها و مشکلات مالی شما حل شود.

دعا و دستورات مجرب برای فراوانی روزی و ادای قرض
دعا و دستورات مجرب برای فراوانی روزی و ادای قرض

دعا و دستورات مجرب برای فراوانی روزی و ادای قرض,دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی روی انگشتر,دعای رزق و روزی امام جواد,دعای رزق روزی صوتی,دعای رزق و روزی مغازه,دعای رزق امام سجاد,دعای رزق روزی فراوان,دعای رزق صید ماهی,دعای رزق و روزی یهودی,دعای رزق و روزی در گنج های معنوی,دعای رزق و روزی دایی ابراهیم,دعای رزق و برکت,دعای رزق و روزی در مفاتیح الجنان,دعای رزق روز جمعه,دعای رزق و روزی مجرب,دعای رزق و روزی سریع,دعای رزق و روزی در قرآن,دعای رزق و روزی فوری,دعای رزق کیف پول,دعای رزق روزی خانه,

دعا و دستورات مجرب برای فراوانی روزی و ادای قرض

در کتاب عدّة الداعی ابن فهد (قدس سره) از معاذ بن جبل از رسول اکرم فرمودند است که فرمودند:ای معاذ! هر وقت قرض دار شدی، بخوان سورة«ملک» را تا آخر، پس از تلاوت سوره بگو:

بیشتر بخوانید  دعای بسیار مجرب و قوی رزق روزی - دعای افزایش مشتری امام صادق(ع)

یا رَحْمانَ الدُّنیا وَ الْآخِرةِ وَ رَحیمَهُما تُعْطی مِنْهُما ما تشاءُ و تَمْنَعُ مِنْهُما ما تَشاءُ صلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و آلِ مُحَمَّدٍ و اقْضِ عَنّی دَیْنی.

 

دعایی که نقل می شود برای سعادت دنیا و آخرت و فراوانی روزی و پرداخت قرض ها مجرب است در چهارده روایت این دعا ذکر شده است . بعد از هر نماز هفت مرتبه خوانده شود .

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ‏ اللَّهِ‏َ مَا شَاءَ اللَّهُ‏ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ تَوَکَّلْتُ‏ عَلَی الْحَیِّ الَّذِی لا یَمُوتُ‏، وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی‏ لَمْ‏ یَتَّخِذْ صَاحِبَةً وَ لَا وَلَداً، وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ شَرِیکٌ فِی الْمُلْکِ، وَ لَمْ یَکُنْ لَهُ‏ وَلِیٌّ مِنَ الذُّلِّ وَ کَبِّرْهُ تَکْبِیراً

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =