تعبیر خواب زمین – دیدن زمین در خواب به چه معنای است

تعبیر خواب زمین – دیدن زمین در خواب به چه معنای است

در این پست از سایت اهنوس تعبیر خواب زمین – دیدن زمین در خواب به چه معنای است را قرار دادایم ضمیر ناخودآگاه شما در مسیر زندگی، همواره به دنبال علائم خطری است که در زندگی شما وجود دارد و بعضا با استفاده از خوابها، توجه شما را به آنها جلب میکند.در چنین شرایطی هدف آن خواب این است که شما را آگاه کند و رفتار شما را تغییر دهد.نکته دیگر این است که چه بسا یک خواب، بصورت نمادین بوده و درحال تلاش به انتقال پیغامی دیگر به شما باشد، با این وجود، همین خواب ممکن است پس از بیدار شدن، در گوشه ذهن شما قرار گیرد و باعث شود خودتان با تمرکز زیاد روی آن و باور کردن آن، بصورت ناخودآگاه باعث عملی شدن و رخ دادن آن خواب شوید.برخی اوقات ممکن است در خوابهای خود، یکی از نزدیکان یا دوستان خود را ببینید که دچار مشکل میشود و یا فوت میکند. در اینصورت، یکی از علل مهم این مساله این است که ضمیر ناخودآگاه شما، بر اساس رفتارهایی که از آن فرد دیده است، متوجه شده که ممکن است خطری او را تهدید کند. به همین علت با نمایش این خواب به شما، سعی در انگیزه دادن به شما برای نصیحت کردن یا کمک به آن دوست را خواهد داشت.یک نکته که باید توجه ویژه ای به آن لحاظ کنید این است که خوابها معمولا نمادین هستند. درحقیقت حتی زمانی که یک فرد مشخص را در خواب میبینید، منظور از آن، خود آن فرد نیست. بلکه آن فرد نمادی از یک یا چند ویژگی یا وضعیت خاص، در ذهن شماست.بسیاری از افراد خوابی میبینند و پس از آن به شدت وحشت میکنند زیرا باور دارند خوابها همواره از حقیقت و آینده میگویند حال آنکه در خوابهای شما، همه چیز بصورت نمادین است پس نباید با تفسیر غلط، باعث ترس خود شوید.

تعبیر خواب زمین - دیدن زمین در خواب به چه معنای است
تعبیر خواب زمین – دیدن زمین در خواب به چه معنای است

 

بیشتر بخوانید  دعا رفع مشکلات مالی و تنگدستی خانواده مجرب

 

حضرت دانیال گوید:
زمین درخواب دیدن، زن است. اگـر بیند کـه او را زمـینی بـود فـراخ و بـزرگ و خاک آن زمـین پاکیزه بود، دلـیل که او را زنـان باشند بـه ستر و صلاح، چنانکه در میان زنـان ایشان را فضل و مـنزلت و جاه بـود. اگـر بینـد زمین بـه غایت بـزرگ شد، چنانکه پـایانش پـدیدار نبود، دلیل که زن کند واز آن زن او را نعمت و اسباب دنیـا بسیار حاصل شود. اگر بیند در آن زمین نبـات و سبزه مجهـول بـود و دانست که ملک او بود، دلیل که آن کس مسلمان بِبود، به جهت آن که سبزه درخواب، دین اسلام است.

ابن‌سیرین گوید:

اگر بیند که در زمین سبزه و نبات معروف بـود بـا نـعمت و اسباب، دلیل کـه او را فضل و دیـانت بـود و سرانجام ثواب آخرت یابد. اگـر بیند در صحرائی بود مانند بیـابان و آن زمـین را شناسد، دلیل که سفر دور کند. اگر بیند زمین را می‌کند و خاکش میخورد، دلیل است مال یابد، به قدر آن خاک که خورده باشد. اگر بینـد در زمین ناپیدا شود، بی آن کـه در آنجا جائی یـا مغاکی بود، دلیل کـه هلاک شود. اگـر بیند زمین را مانند چاه یـا سردابه همی‌کند، دلیل که مال دنیا بـه مکر حیله بدست آورد. اگـر بیند که زمین او را فـراگرفت، دلیل که درغم و مصیبت افتد و از قبل زن مـال او تلف شـود. اگـر بیند که از زمین فراخ به زمین تنگ می آمـد، دلـیل است کـه ازکـاری تند بـه کار بد افتد.

جابرمغربی گوید:

اگر بیند زمین با وی سخن گفت و به خیر نیکوئی وی را مـژده داد، دلیل کـه در دین و دنیا خیر بسیار کند، چنانکه مردمان را از آن شگفت یـاد و بعد از وفات او را یـاد کننـد. اگـر بیند زمین در زیر پایش درنوشت، دلیل که آخر عمرش شده باشد. اگر بیند بـرخی از زمین در زیـر او پیچید، دلیل بر تنگی معیشت او کند. اگـر بیند آن زمین معروف بـود، نیکی معیشت خداوند زمین را باشد. اگر بیند زمین خود فراخ نموده است، دلیل که عمر خداوند زمین دراز بـود. اگر بیند زمین را می پیمود، دلیل است به سفر رود.

اسماعیل بن اشعث گوید:

اگـر دیـد زمین را از بهر کشت می شکافت، دلیل که بـه شغل بـزرگی مشغول شود و از قبل زن منفعت یابد یـا از سفر نـعمتی بدست آورد. اگـر کسی زمین خویش را آبـادان بینـد، دلیل است کارش نیکو و قوی شود. اگـر زمین را خراب دیـد، دلیل است کارش است کارش ضـعیف گـردد یـا با کسی او را خصومت افتد. اگـر کسی خود را در میان زمین کِشته بیند، دلیل که او را با کسی انبازی بـود، یـا زنی را بـه نکاح بخواهد. اگـر کسی خود را در میـان زمینی سرگشته بیند که در آن گُل برآمده، دلیل است که زنی پارسا و دینداری را به زنی کند و از او فرزند آورد. اگر بیند گل فـرو ریـخت، دلیل باشد که فرزندش نماند. اگر بیند آب رود بیامد و زمین او را غرقه گردانید و کشت را تباه کرد، دلیل باشد که از پادشاه سلامتی یابـد.

 

بیشتر بخوانید  دعا و دستور مجرب برای احضار محبت شخص مورد نظر از راه دور

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + یک =