روش های مجرب ختم سوره یس برای طلب و رسیدن به حاجت

روش های مجرب ختم سوره یس برای طلب و رسیدن به حاجت

امروز و در این عنوان رهگشای تجربه شده پرخیر و عظیمی به شما عزیزان می آموزم که باعث می شود به مهم ترین حاجات، خواسته ها و نیاز ها برسید، از تلخی ها عبور کرده و اگر حس می کنید که زندگی تان به روندی یکنواخت رسیده و طالب تغییر هستید روش های مجرب ختم سوره یس برای طلب و رسیدن به حاجت نتیجه بخش هستند.

روش های مجرب ختم سوره یس برای طلب و رسیدن به حاجت
روش های مجرب ختم سوره یس برای طلب و رسیدن به حاجت

روش های مجرب ختم سوره یس برای طلب و رسیدن به حاجت,طلب حاجت از حضرت خدیجه,طلب حاجت از امام رضا,طلب حاجت از خدا,طلب حاجت از امام حسین,طلب حاجت از امام علی,طلب حاجت در شب قدر,طلب حاجت از ام البنین,طلب حاجت از حضرت ابوالفضل,طلب حاجت از امام جعفر صادق,طلب حاجت از امام جواد,طلب حاجت از حضرت زهرا,طلب حاجت از امام زمان,طلب حاجت از شهدا,طلب حاجت در نیمه شعبان,طلب حاجت در ماه شعبان,طلب حاجت از حضرت معصومه,طلب حاجت در شب نیمه شعبان,طلب حاجت از امام صادق,طلب حاجت در ماه رمضان,طلب حاجت از امام حسن

روش های مجرب ختم سوره یس برای طلب و رسیدن به حاجت

۱) سوره یاسین را بخواند ،آیه (سَلامٌ قَوْلاَ مِنْ رَبِّ الْرَحیِمِ) را ۷۰ مرتبه تكرار كند ، حاجات خود را از خداوند بخواهد.

۲) جهت حاجات مهم:۵ روز یاسین بخواند، روز اول به پیامبر اكرم(ص)و روز دوم به علی (ع)و روز سوم به فاطمه زهرا(س)و روز چهارم به امام حسن مجتبی (ع)و روز پنجم به سیّدالشهداء (ع).سپس حاجت خود را بگوید وخدا را به پنج تن قسم بدهد.

۳) هر كس سوره یاسین را بنویسد و بشوید باعسل آب آنرا بخورد از تمام بلاها و درد ها شفا بیابد.

بیشتر بخوانید  ختم مجرب و سریع الاثر برای طلب حاجات و مهمات

۴ ) یاسین را بخواند به آیه( سَلاَمُ قَوْلاً مِنْ رَبِّ الْرَّحیمِ) را ۷۰ مرتبه تكرار كند، مطلب را از خدا بخواهد.

۵) در هنگام گرفتاری و درماندگی هر روز یاسین را بخواند و به هر (مُبیْن)كه رسید حوائج خود را بخواهد.تا مدت ۴۰ روز خیلی نافع است.

۶) اما صادق (ع) فرمودند: برای رفع بَرَص«سفید شدن پوست» سوره یاسین را با عسل نوشته و آن را شسته و آب انرا بخورید شفا می یاببید.

۷) امام صادق (ع) فرمودند: نوشتن سوره و آب آنرا خوردن حافظه را زیاد می كند   «۷ مرتبه تكرار شود.»

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 2 =