علائم جن عاشق در فرد و انواع جن عاشق

علائم جن عاشق در فرد و انواع جن عاشق  

اجنه بیشتر چه افرادی را اذیت می کنند
                           اجنه بیشتر چه افرادی را اذیت می کنند

علائم جن عاشق در فرد

کسی که معشوق جنی گردد ، بسیار دچار اختلال می شود . و همواره احساس می کند جن ، به او نگاه می کند .

در اوایل جن،به صورتی زیبا در خواب به سراغ انسان می آید . این خواب ها به قدری تکرار می شوند که برای انسان به صورت عادت در می آید .کم کم جن در حالت بیداری به آن فرد تسلط پیدا می کند . گاهی آن شیطان خبیث برای ظاهر شدن در چهره ی مورد علاقه آن فرد از او خواسته هایی دارد.برای مثال جوانی می گفت : 

شیطان در برابر اینکه به صورت زیبا نزد من آید از من خواست دیگر به مسجد نروم ! هنگامی که جنی عاشق انسان گردد می خواهد آن انسان همواره مال خود باشد . و انسان بدبخت همواره تنها خواهد بود.حتی اگر عاشق دختری شود جن  نمی گذارد ازدواج صورت بگیرد . 

از علائم دیگر دچار شدن به عشق جن ، تپش قلب و احساس درد در قلب است . به دلیل که جن نزدیک قلب او زندگی می کند . همچنین آن جن سبب ایجاد کسالت ، سستی و خواب زیاد در فرد می شود . 

 

نشانه های جن عاشق در مردان 

خوابهای رابطه جنسی با زنان عریان یا با زن خودرا می بینند و جنب می شوند اما دربیداری از رابطه جنسی با زن خود متنفر هستند، مردان طاقت دیدن زنان را ندارند و تن به ازدواج نمیدهند نه از روی حیا بلکه به خاطر فشار جن عاشق . وسواس در عبادات و امورات مذهبی دارند.مردان متاهل دچار زود انزالی می شوند و هنگام رابطه جنسی احساس درد در آلت و بیضه خود دارند مثل اینکه ضربات چاقو به این مناطق میخورد،مردان اکراه شدید دارند که نزدیک همسرشان بخوابند و اگر همسرشان  بخواهد نزدیک آنها بخوابد بشدت نارحت و اذیت می شوند و حتی ماهها یا هفته ها با زن خود نزدیکی نمی کنند.اما میل شدید به زنا و خود ارضایی پیدا می کند. مردان در شورت خود واطراف آلت خود موی بلند زن می بیند که پیچیده شده ، عفونت در دستگاه تناسلی و پروستات. لکه های سیاه روی ران ها و سینه هم گاهی دربعضی افراد هست که بدون ضربه بوجود اومده 

بیشتر بخوانید  دعای زبانبند قوی برای جمیع خلایق فوری و مجرب

نشانه های جن عاشق در خانمها

خانم ها موقع رابطه جنسی با همسر خود احساس می کند کسی دیگری غیر شوهر شان به آنها دخول کرده یا بعد از نزدیکی فکر می کنند کسی که با آنها نزدیکی کرده شوهرش نبود ، لکه های آبی ، سبز یا قرمز بدون دلیل و ضربه را خانم ها در بدن خود می بینند . گاهی تا ازخواب بیدار می شوند یک مرد لخت را می بیند برای یک لحظه و گاهی در مواقع دیگر این صحنه را درخواب هم می بینند ، گاهی در خواب به اوج لذت جنسی می رسند ، گاهی حس می کند موجودی میخواد با او زنا کند ولی او را نمی بیند و گاهی البته کاملا حس میکنه جن عاشق با او در حال رابطه جنسی هست ، اثر چنگ زدن روی پوست بعضی خانم ها بدون اینکه کسی بهشون چنگ زده باشه مشهوده و گاهی زخم هم ممکنه بشه (کار جن هست)،در جلسه خواستگاری احساس تنگی نفس یا بی حوصلگی دارند یا گریه می کنند .  

 

اهنوس سايت ادعيه و اذکار ختومات          www.ohnoos.com          @ohnus

درباره ی سید کریم سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − نه =