دعای بسیار مجرب جهت یافتن کار و موفقیت در شغل – رفع بیکاری

دعای بسیار مجرب جهت یافتن کار و موفقیت در شغل – رفع بیکاری

در این پست از سایت اهنوس دعای بسیار مجرب جهت یافتن کار و موفقیت در شغل – رفع بیکاری را قرار دادایم برای یافتن شغل و کار مناسب و برای رونق کسب و کار و افزایش رزق و روزی و همچنین زیاد شدن مشتری در محل کار و مغازه یا فروشگاه و برای یافتن شغل ،چنانچه شخصی بیکار باشد و اگر کسی که در یافتن شغل مناسب احساس نا امیدی میکند و مایوس است.

دعای بسیار مجرب جهت یافتن کار و موفقیت در شغل - رفع بیکاری
دعای بسیار مجرب جهت یافتن کار و موفقیت در شغل – رفع بیکاری

 آیات قرآنی برای رفع بیکاری, آیات قرآنی قوی جهت آسان شدن کارهای سخت, آیه سریع الاجابه برای موفقیت در کسب و کار و تجارت, آیه قرآنی مجرب تجارت و کسب و کار موفق و با خیر و برکت, آیه مجرب کسب و کار خوب, آیه های قرآنی سریع التاثیر و مجرب برای یافتن کار و شغل مناسب, آیه یافتن کار و شغل خوب,دعای  خیر و برکت برای یافتن شغل و کار مناسب,دعای پیدا کردن شغل مناسب جلب روزی و مال, دستورالعمل بسیار مجرب جهت یافتن شغل خوب و مناسب

دعای یافتن شغل مناسب:

اگر شخصی در پی شغل و کار باشد به مدت یک هفته،باوضو رو به قبله روزی ۱۰۰ صلوات بگوید و ۵۰ بار این ایه را بخواند و در این بین با کسی سخن نگوید .ان شاالله در کارش گشایش و به مقصود خود برسد.

بخشی از آیه ۱۱۴ سوره مائده “اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنْزِلْ عَلَيْنَا مَائِدَةً مِنَ السَّمَاءِ تَكُونُ لَنَا عِيدًا لِأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآيَةً مِنْكَ وَارْزُقْنَا وَأَنْتَ خَيْرُ الرَّازِقِينَ”.

دعای یافتن کار و شغل:

به جهت سافتن شغل و کار مناسب دعای زیر را بنویسید و همراه خود نگهدارید ان شاالله خیلی زود یک کار خوب پیدا خواهید کرد.

وَلاَتُؤْمِنُواْ إِلاَّ لِمَن تَبِعَ دِینَكُمْ قُلْ إِنَّ الْهُدَى هُدَى اللّهِ أَن یُؤْتَى أَحَدٌ مِّثْلَ مَا أُوتِیتُمْ أَوْ یُحَآجُّوكُمْ عِندَ رَبِّكُمْ قُلْ إِنَّ الْفَضْلَ بِیَدِ اللّهِ یُؤْتِیهِ مَن یَشَاء  وَاللّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ یَخْتَصُّ بِرَحْمَتِهِ مَن یَشَاء وَاللّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِیمِ.

دعا پیدا کردن  شغل مناسب:

جهت یافتن کار نیت کند و (سوره يوسف) را بنويسد و شب هنگام از خانه خارج شود و در شكاف ديواری پنهان كند و موقع برگشتن به پشت سر خود نگاه نكند بعد از سه روز او را برای شغلی دعوت كنند و مشغول گردد.چند مورد حتما رعايت شود.در نوشتن آيات طهارت و وضو داشتن رعايت گردد قلم و كاغذ غصبي ونجس نباشد ديواری که كاغذ در آن پنهان ميشود غصبي و ناپاک نباشد موقع برگشتن به هيچ وجه نبايد به پشت سر نگاه كرد.

یافتن شغل

بیشتر بخوانید  آیه مجرب برای پیدا کردن کار و شغل و رفع بیکاری

با توکل به خدا و نیت خالصانه وضو بگیرد و به نیت پیدا کردن شغل مناسب ، با رعایت شرایط نوشن و با طهارت شخص بیکار آیـه زیررا بر کاغذ  بی خط نوشته و با خود همـراه داشته باشد ،ان شالله شغل خوبی پیدا می شود.

بسم الله الرحمن الرحیم. اللّهُمَّ اِنّی اَسأَلُکَ یا قَریبَ الفَتحِ وَ الفَرَجَ یا رَبَّ الفَتحِ وَ الفَرَج یا اِلهَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ عَجِّلِ الفَتحَ وَ الفَرَجَ سَهِّلِ الفَتحَ وَ الفَرَجَ یا فَتّاحَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا مِفتاحَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا فارِجَ الفَتحِ وَالفَرَجِ یا صانِعَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا غافِرَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا رازِقَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا خالِقَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ یا صابِرَالفَتحِ وَ الفَرَجِ یا ساتِرَ الفَتحِ وَ الفَرَجِ وَاجعَل لَنا مِن اُمُورِنا فَرَجاً وَ مَخرَجاً اِیّاکَ نَعبُدُ وَ اِیّاکَ نَستَعینَ بِرحمتک یا اَرحَمَ الرّاحمینَ.

 

برگرفته از سایت دعاشفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 11 =