ماهیت همزاد یا قرین انسان – روش دفع همزاد

ماهیت همزاد یا قرین انسان – روش دفع همزاد

آیا هر شخصی همزاد دارد ؟ دعا و دستورالعمل مجرب مخصوص دفع همزاد
آیا هر شخصی همزاد دارد ؟ دعا و دستورالعمل مجرب مخصوص دفع همزاد

گفته شده در دنیا برای هر مرد و زنی همزادی وجود دارد.

همزاد طایفه ای از شیاطین ماکر و عنید است که گفته شده قوت و قدرتی بالاتر از دیگر اجنه دارد و بعضا به برخی از انسانها مسلط شده و او را از معروف باز میدارد و به منکر تشویق میکند.

خداوند سبحان در قرآن کریم میفرماید :

( الشَّيْطَانُ يَعِدُكُمُ الْفَقْرَ وَيَأْمُرُكُم بِالْفَحْشَآءِ وَاللهُ يَعِدُكُم مَّغْفِرَةً مِّنْهُ وَفَضْلاً وَاللهُ وَاسِعٌ عَلِيمٌ )

همزاد در اشکال متعدده متعرض افراد میگردد که ممکن است در عالم رویا یا خواب باشد یعنی وهم حقیقی مدمر (همزاد میتواند خود را در اشکال کثیره بر اشخاص نمایان سازد که جدّاً موجبات ایذاء در خواب و بیداری است. مثلا میتواند بصورت شخص با ظاهر بسیار سیاه و یا حیواناتی مثل سگ و قط الاسود و جاسومه و روباه و گاو و از این قبیل باشد) .

نوع شایع تعرضات همزاد ، نوع بدون سحر و طلسم است که مسمی است به مس قرین و در اغلب اوقات به دلیل ترک دین و تدین و عبادات توسط شخص است. خداوند سبحان در قرآن کریم میفرماید :

بسم الله الرحمن الرحيم

( الذين يأكلون الربا لا يقومون إلا كما يقوم الذي يتخبطه الشيطان من المس ذلك بأنهم قالوا إنما البيع مثل الربا وأحل الله البيع وحرم الربا فمن جاءه موعظة من ربه فانتهى فله ما سلف وأمره إلى الله ومن عاد فأولئك أصحاب النار هم فيها خالدون) سوره البقرة .آيه 275

نوع دیگری از تعرض همزاد این است که مبادی قفل همزاد از جانب سحر و طلسم و از جانب ساحر باشد و بدین دلیل همزادی بخدمت گرفته شده است. در این نوع ، آزار و ایذاء در انواع کثیره خواهد بود .

تاثیرات مخرب همزاد در روابط خانوادگی و ازدواج و …. غیر قابل انکار است . مثلا برخی از تاثیرات مخربش در ازدواج اینگونه است :

مشکلات حاد در روابط زن و شوهر و بحث و جدلهای طولانی، احساس بیگانگی زن از شوهرش یا برعکس (مثلا باعث میشود که از او متنفر شود یا اورا بصورت حیوان ببیند مثل میمون و …. ) ترس از عروسی با همدیگر ، تنفر بدون دلیل و سوق دادن آنها به فراق و عدا (تبغیض و تفریق) و موارد متعدد دیگر….

احراق و کشتن قرین امری است ناممکن و تنها راهی که برای درمانش متصور است تعذیب و ترهیب و ضربش برای انصراف و دفع شدن از فرد مورد ایذاء است و این خود طرقی خاص را میطلبد…..

برگرفته از نوشته ها و مطالب #استاد دکتر احمدرضابابایی

***************************************************

آیا هر شخصی همزاد دارد ؟ دعا و دستورالعمل مجرب مخصوص دفع همزاد

آیا هر شخصی همزاد دارد ؟ دعا و دستورالعمل مجرب مخصوص دفع همزاد
آیا هر شخصی همزاد دارد ؟ دعا و دستورالعمل مجرب مخصوص دفع همزاد

در این پست از سایت بزرگ اذکار و ادعیه قرانی اهنوس ohnoos آیا هر شخصی همزاد دارد ؟ دعا و دستورالعمل مجرب مخصوص دفع همزاد را برای شما سروران عزیز و گرامی قرار دادیم . امیدواریم مشکل گشای شما عزیزان باشد . التماس دعا

هر کس همزادی دارد که در «دنیای جن» بطور هم‌زمان با او زندگی می‌کند و رشدی همگام با آن شخص دارد. مصریان قدیم بر این باور بودند که کلاً تمامی زندگان دارای همزاد هستند که این همزادها را «کا» می‌نامیدند. به باور مصریان پس از مرگ انسان همزاد آنان نمی‌میرد. عاملان و مرتاضان هندی هم معتقدند بعد از مرگ آدمی همزاد او نمی‌میرد. بلکه شکل جدیدی اختیار کرده زنده می‌ماند و در هوا مشغول گشت و گذار خواهد بود. واژه همزاد همچنین می‌تواند در معنی هر دو یا چند چیزی که هم‌زمان به دنیا آمده باشند بکار برود مانند افراد دوقلو و چندقلو یا برای مثال منظومه‌ای همزاد با منظومه خورشیدی.

تصرفات جنیان بر دو گونه است یکی تصرفات همزاد و دیگری تصرفات اجانین غیر همزاد است. همزاد کسانی که نام های غیر رحمانی دارند گاهی در صاحب خود تصرفات شیطانی می کند و این که گاه می بینم اشخاصی با اسم رحمانی جن زده شده اند این ها تصرفات همزاد نیست بلکه تصرفات سایر اجانین است.

مزاحمت های جنیان به صورت های متعدد است:

۱ – خواب را از شخص میگیرد

۲ – انسان را از لذت زناشویی دور میکند

۳ – بستن به صورتی است که مذکر متمایل به مؤنث یا مؤنث متمایل به مذکر نمی شود

۴ – روابط خواستگارها را بهم میزند( از روی حسادت)

۵- در تمام کارهای طرف گره ایجاد میکند

۶- روزی شخص را کم میکند

۷ – بیماریهای متعدد برای شخص به وجود می آورد.طوری که پزشک با ازمایشات هم متوجه بیماری نمیشود

۸- اراده را از شخص میگیرد و در هیچ کاری را نمیتواند به پایان برساند

البته این را هم بگویم که خیلی ها هم این موارد را دارند ولی همزاد ندارند بلکه توسط شخصی چون سحر میشوند تمام این حالات در شخص بوجود می اید.چون سحر هم دقیقا اجنه در این دعا دخالت دارد.

چگونه به تشخیص همزاد یا سحر پی ببریم؟ و طریقه دفع آن

در اینجا برای تشخیص همزاد یا سحر راه های مختلفی وجود داره که من دو روش را به شما پیشنهاد میکنم

اول اینکه اگر فکر میکنید سحر دارید حتما یک بار از نسخه زیر استفاده کنید (لینک دفع سحر) اگر این موارد رفع شده پس شما سحر شده بودید و سحر را یا به خوردتان دادند یا در منزل شما ریختند.که با این روش سحرتان رفع میشود.گاهی هم مشاهده میشود که سحر باطل نمیشود و اگر تمام این موارد بالا به خاطر سحر باشد و با این نسخه رفع نشده باشد این نشاندهنده این است که سحر شما قوی است و یا دفن شده است و یا با قفل شما را بستند و یا سحر یهودی و کثیف است که بعد از باطل شدن باز هم فعال میشود.که حتما باید استاد عامل که موکل داشته باشد و از طریقه باطل سحر غسلی و اتشی که مینویسد سحرتان را باطل کند

حال اگر هم متوجه شدید که این موارد به خاطر همزاد شماست شما ابتدا اعمال زیر را انجام دهید که از شما دور شود

سوره طارق را به جهت دفع همزاد سه بار با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند

از شر آن ها محفوظ می ماند .این عمل را تا چهل روز و هر روز سه بار میخوانی.

و بعد از چهل روز مبلغ به اندازه هشت قرص نان وجه بیرون ذکات میدهی و یک مرغ سفید هم باید بکشی و بیرون بدی

و در این چهل روز آیه (وَ أَنْ اعْبُدُونِی هَذَا صِرَاطٌ مُّسْتَقِیمٌ ( آیه ۶۱ سوره یس را مرتب در روز و شب هنگام خواب بخواند

و یا اینکه نسخه زیر را انجام دهید:

سوره مبارکه محمد (ص) را بر خود بخونین ۷ روز متوالی بعداز نماز مغرب و بعد از خواندن سوره محمد(ص) تحصین ذیل ۷ بار بخوانید

حَجَبتُ کُلّ کائِدٍ ومُعانِدٍ وصَخَبَ صاخِب و رَدَدتُهُ عَن صاحِبِ هَذا اَلجَسَد اَقسَمتُ عَلى کُلِّ مَن قامَ وقَعَدَ بِقُل هُوَ اللهُ اَحَد اَللّهُ الصَّمَد لَم یَلِد وَلَم یولَد ولَم یَکُن لَهُ کُفُواً اَحَد أقسَمتُ عَلَیکُم بِاَدعیهِ الاَنحاس وقَطَعَتُ عَنکُم الاِحساس بِقُل اَعوذُ برب الناس ملک الناس اله الناس من شرالوسواس الخناس الذی یوسوس فی صدور الناس من الجنه والناس

و اگر با این موارد ها هم رفع نشد حتما باید برای خودتون دعای دفع همزاد تهیه کنید.فقط توجه کنید دعای دفع همزاد را فقط و فقط باید یک دعاگر سید باشد که براتون بنویسد. حتما باید سید باشد و دوم اینکه کپی شده نباشد حتما باید خودش مکتوب کند. و اینکه جز سید از شخص دیگری نباید دعای دفع همزاد تهیه کنید.

بازنشر : سایت اهنوس منبع مجرب ترین ذکر و دعاهای قرآنی

بیشتر بخوانید  زیارت جامع برای تمام ائمه علیه السلام

درباره ی مدیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + پانزده =