دستورات و ادعیه مجرب برای کسب روزی بسیار

دستورات و ادعیه مجرب برای کسب روزی بسیار

در این پست و از سری مطالب رزق و روزی در دسته بندی عناوین سایت اهنوس یک بار دیگر رهگشای اسلامی و تجربه شده ای تحت عنوان دستورات و ادعیه مجرب برای کسب روزی بسیار می خوانیم که سبب می شود از مشکلات و سختی های کسب روزی در طول روز رها شوید، متن کامل این دعا را بخوانید و همواره به عزیزان خود نیز بیاموزید که ان شاء الله در اندک زمانی حاجت می گیرید.

دستورات و ادعیه مجرب برای کسب روزی بسیار
دستورات و ادعیه مجرب برای کسب روزی بسیار

دستورات و ادعیه مجرب برای کسب روزی بسیار,دعای زیاد شدن رزق و روزی,دعای زیاد شدن رزق و روزی مغازه,دعای زیاد شدن رزق و روزی پرخیر و قوی,دعاي زياد شدن رزق و روزی,دعایی برای زیاد شدن رزق و روزی,دعاهای زیاد شدن رزق و روزی,دعا زیاد شدن رزق و روزی,دعاي زياد شدن رزق و روزي,دعای برای زیاد شدن رزق و روزی,دعا برای زیاد شدن رزق و روزی,دعای زیاد شدن رزق و روزی در مغازه,دعا برای زیاد شدن رزق و روزی مغازه,دعا جهت زیاد شدن رزق و روزی مغازه,دعا برای زیاد شدن رزق و روزی در مغازه,دعای افزایش رزق و روزی مغازه,دعا افزایش رزق و روزی مغازه,

دستورات و ادعیه مجرب برای کسب روزی بسیار

هر کس آیه ی شریفه هفدهم از  سوره تغابن با اعتقاد قلبی و با گلاب و زعفران در کاغذ بدون خط بنویسد و سپس آنرا در کیف پول یا دخل مغازه اش بگذارد،  برکت مال و رزق و روزی اش زیاد میشود و ثروتش افزون میگردد.

إِنْ تُقْرِضُوا اللَّهَ قَرْضاً حَسَناً یُضاعِفْهُ لَکُمْ وَ یَغْفِرْ لَکُمْ وَ اللَّهُ شَکُورٌ حَلیمٌ

بیشتر بخوانید  دعا برای افزایش روزی و رسیدن به ثروتی افسانه ای 100 درصد تضمینی

 

برای وسعت رزق و افزایش مال ، نوشته ذیل را در دهه اول ماه قمری در کاغذ بدون خط بنویسد و در کیف پول یا جیب خود قرار دهد . در ماه بعدی ، دوباره آنرا بنویسد و طلسم قبلی را به آب روان اندازد . طلسم این است :

ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ل ذو الطول ذو الطول ذو الطول ذو الطول ذو الطول ذو الطول

 

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =