تعویذ حفظ از شر بلا دشمن و دفع خطرات

تعویذ حفظ از شر بلا دشمن و دفع خطرات

اگر می خواهید از خطرات، بلا ها، شر، گرفتاری ها و مشکلات روزمره در امان بمانید و در صورتی که حس می کنید این خطرات روز به روز بیشتر به شما نزدیک می شوند تعویذ حفظ از شر بلا دشمن و دفع خطرات را بخوانید. متن کامل این دعا را مثل همیشه از اهنوس بخواهید.

تعویذ حفظ از شر بلا دشمن و دفع خطرات
تعویذ حفظ از شر بلا دشمن و دفع خطرات

تعویذ حفظ از شر بلا دشمن و دفع خطرات,دعای دفع بلا,دعای دفع بلای خواب بد,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلایای طبیعی,دعای دفع بلایا,دعای دفع بلای سیل,دعای دفع بلا و بیماری,دعای دفع بلا و گرفتاری,دعای دفع بلای طبیعی

تعویذ حفظ از شر بلا دشمن و دفع خطرات

از یاسر خادم روایت شده: هنگامی که امام رضا علیه السلام به قصر حمید بن قحطبه رفت لباس خود را در آورد، و به حمید داد، تا آن جا که گوید، گفتم: فدایت شوم کنیز کاغذی را در لباس شما یافته آن چیست؟ فرمود: ای حمید این تعویذی است که از آن جدا نمی شویم، گفتم: اگر مرا بدان مفتخر گردانی، فرمود: این تعویذی است که هر که آن را در لباسش نگاه دارد، بلا از آن دور بوده، و در مقابل شیطان رانده شده او را نگاه می دارد:
بسم الله الرحمن الرحیم، بسم الله انی اعوذ بالرحمان منک ان کنت تقیا او غیر تقی، اخذت بالله السمیع البصیر علی سمعک و بصرک، لا سلطان لک علی، و لا علی سمعی، و لا علی بصری، و لا علی شعری، و لا علی بشری، و لا علی لحمی، و لا علی دمی، و لا علی مخی، و لا علی عصبی، و لا علی عظامی، و لا علی مالی، و لا علی ما رزقنی ربی.
سترت بینی و بینک بستر النبوة الذی استتر انبیاء الله به، من سطوات الجبابرة و الفراعنة، جبرئیل عن یمینی، و میکائیل عن یساری، و اسرافیل عن ورائی، و محمد صلی الله علیه وآله امامی، و الله مطلع علی، یمنعک منی و یمنع الشیطان منی، اللهم لا یغلب جهله اناتک ان یستفزنی و یستخفنی، اللهم الیک التجات، اللهم الیک التجات، اللهم الیک التجات. (153)

بیشتر بخوانید  دعای مجرب و سریع الاجابه دیدن مرده آشنا در خواب

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =