دعایی مجرب برای گشایش کارها و رواشدن حاجات و دعاها

دعایی مجرب برای گشایش کارها و رواشدن حاجات و دعاها

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار اهنوس به دعایی مجرب برای گشایش کارها و رواشدن حاجات و دعاها پرداخته ایم. برای کارگشایی و حاجت روایی و رسیدن به خواسته ها دعا و مطلب مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

دعایی مجرب برای گشایش کارها و رواشدن حاجات و دعاها
دعایی مجرب برای گشایش کارها و رواشدن حاجات و دعاها

دعا و نیایش شاه کلید گشایش درهای رحمت الهی و اجابت حاجت ها,گشایش درهای رحمت الهی,دعا و نیایش,دعا به درگاه خدا,نیایش با خدا,باز شدن درهای رحمت الهی,دعا برای اجابت خواسته ها,دعا جهت باز شدن درهای رحمت خدا,دعا و نیایش جهت گشایش رحمت های خداوند,دعا برای برآورده شدن حاجت,دعا برای گشایش درهای رزق و روزی.

دعایی مجرب برای گشایش کارها و رواشدن حاجات و دعاها:

بدان آن خدایی که گنجینه های آسمان و زمین در دست اوست، به تو اجازه داده که دعا کنی و اجابت را هم بر عهده گرفته است. تو را فرمان داده که از او بخواهی تا عطایت کند . وقتی دوستی یا عزیزی تو را طرد می کند، اگر برات خیلی عزیز باشد، اگر خیلی دوستش داشته باشی، حس بازگشت به آغوشش همه وجودت را از آن خودش می کند. دلت می خواهد برگردی و زبان به در خواست بگشایی تا از کرم و جودش بهره مند بشوی.دعا، همین حس بازگشت و درخواست است در پیشگاه پروردگار بزرگی که خودش اذن داده که با او صحبت کنیم و به نیایش بایستیم تا او حرف های را بشنود و دعای ما را هم به اجابت برساند. پس باید فرصت را غنیمت شمرد و همواره دست به دعا برداشت:

« فَاعْمَلُوا وَالْعَمَلُ یُرْفَعُ، وَالتَّوْبَهُ تَنْفَعُ، وَالدُّعَاءُ یُسْمَعُ وَالْحَالُ هَادِئَهٌ، وَالاَْقْلامُ جَارِیَهٌ وَبَادِرُوا بِالاَْعْمَالِ عُمُراً نَاکسِاً أَوْ مَرَضاً حَابِساً أَوْ مَوْتاً خَالِساً؛

هم اکنون عمل کنید و فرصت عمل را مغتنم بشمارید که عمل به سوی خدا بالا می رود و توبه سود می بخشد و دعا شنیده می شود و آرامش بر قرار است و قلم ها جاری است و در کارها پیشدستی کنید، پیش از آنکه عمر به پایان برسد یا بیماری مانع شود و یا مرگ شما را برباید».

دعا و نیایش شاه کلید گشایش درهای رحمت الهی و اجابت حاجت ها:

فرصت ها را باید غنیمت شمرد که همیشه فرصت توبه و عمل نیست و همیشه دعا مورد قبول خداوند قرار نمی گیرد؛ اما در عین حال هم نباید از یاد برد که خدا خودش به بندگانش این اذن و اجازه را داده که با او به راز و نیاز بپردازند:

« ثُمَّ جَعَلَ فِی یَدَیْکَ مَفاتِیحَ خَزَائِنِهِ بِمَا أَذِنَ لَکَ فِیهِ مِنْ مَسْأَلتِهِ، فَمَتَى شِئْتَ اسْتَفْتَحْتَ بِالدُّعَاءِ أَبْوَابَ نِعَمِهِ، وَاسْتَمْطَرْتَ شآبِیبَ رَحْمَتِهِ، فَلاَ یُقَنِّطَنَّکَ إِبْطَاءُ إِجَابَتِهِ؛

خداوند کلید گنجینه ها(ی رحمتش) را در دستان تو قرار داده است، که به تو اجازه داده از او درخواست کنی تا هر گاه بخواهی، درهای نعمتش را با دعا بگشایی و بارش باران رحمتش را طلب نمایی؛ پس اگر اجابت دعایت به تأخیر افتاد، این تأخیر تو را ناامید نسازد».

بیشتر بخوانید  دعای کسب روزی بیشتر در مغازه و فروشگاه مجرب

درباره ی سیّد جعفر غیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + دو =