دعای سریع التاثیر ادای دین و قرض مجرب

دعای سریع التاثیر ادای دین و قرض مجرب

دعا ها همیشه بهترین راه گریز از سختی بلا و پلیدی هستند و می توانند هر کس را از هر آنچه که بد و مضر است دور کرده و به سمت برکت و روشنایی و مهربانی هدایت کنند.

قطعا قرض و بدهی یکی از پدیده های بسیار بدی است که احتمالا بر انسان حاکم خواهد شد؛ به همین دلیل دعا ها در کنار عملی که انجام می دهیم بهترین راهگشا هستند. دعای سریع التاثیر ادای دین و قرض مجرب را در انتهای مطلب به جهت ادای هر چه آسان تر و سریع تر قرض و وام و بدهی بخوانید.

دعای سریع التاثیر ادای دین و قرض مجرب
دعای سریع التاثیر ادای دین و قرض مجرب

دعای سریع التاثیر ادای دین و قرض مجرب,دعای ادای قرض در مفاتیح,دعای ادای قرض و دین,دعای ادای قرض سایت اهنوس,دعای ادای قرض امام موسی کاظم,دعای ادای قرض و وام,دعای ادای قرض صحیفه سجادیه,دعای ادای قرض از امام صادق,دعای ادای قرض امام جواد,دعای ادای قرض از امام جواد,دعای ادای قرض و افزایش روزی,دعای ادای قرض از آیت الله بهجت,دعای ادای قرض اهل سنت,دعای ادای قرض صوتی,دعاي اداي قرض مجرب,دعای ادای قرض حضرت عیسی,دعای ادای قرض و بدهکاری

دعای سریع التاثیر ادای دین و قرض مجرب

مردی به حضرت عیسی‌بن مریم(ع) شکایت کرد از دین خود. فرمود:

بگو:

اَللّهُمَّ یا فارِجَ الْهَمَّ وَ مُنَفِّسَ الْغَمِّ وَ مُذْهِبَ الْاَحْزانِ وَ مُجیبَ دَعْوَهِ الْمُضْطَرّینَ یا رَحْمنَ الدُّنْیا وَ الاخِرَهَ وَ رَحَیمَهُما اَنْتَ رَحْمنی وَ رَحْمانُ کُلِّ شَیءٍ فاَرْحَمْنی رَحْمَهً تُغْنیَنی بِها عَنْ رَحْمَهِ مَنْ سِواکَ وَ تَقْضی بِها عَنِّی الدَّیْنَ.

پس هرگاه به قدر پری زمین طلا مدیون باشد حق تعالی ادا فرماید.

بیشتر بخوانید  دعای مجرب ادای قرض و رفع مشکلات و بدهی ها

انشالله هر چه زد تر می توانید قرض خود را ادای کرده و از شر و سختی ها گذر کنید و زندگیتان نیر پر از خیر و برکت گردد. ضمن این که این دعا بار ها در کتب دینی تکرار شده است.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =