دعای آشتی و جلب محبت بین دو شخص مجرب

دعای آشتی و جلب محبت بین دو شخص مجرب

در یکی دیگر از عناوین و دعا های مهر و محبت به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای می آموزیم که باعث می شود اگر می خواهید علاقه کسب را جلب کنید در این امر موفق تر شوید، در ادامه این پست دعای آشتی و جلب محبت بین دو شخص مجرب را بخوانید که ان شاء الله نتیجه می گیرید.

دعای آشتی و جلب محبت بین دو شخص مجرب
دعای آشتی و جلب محبت بین دو شخص مجرب

دعای آشتی و جلب محبت بین دو شخص مجرب,دعای رفع اختلاف بین دو نفر,دعای رفع اختلافات,دعای رفع اختلاف,دعا برای رفع اختلافات,دعا برای رفع اختلاف بین دو خانواده,دعا برای رفع اختلاف زوجین,دعا برای رفع اختلاف دو نفر,دعا برای رفع اختلاف زناشویی,دعا برای رفع اختلاف

دعای آشتی و جلب محبت بین دو شخص مجرب

برای زیاد شدن عشق و محبت فرد مورد نظر در راه دور ، آیه شریفه ذیل را هفت مرتبه بر یک خوردنی شیرین بخواند و آنرا به فرد مطلوب بخوراند . محبتش بسیار زیاد خواهد شد. ولَقَدْ فَتَنَّا سُلَیْمَانَ وَأَلْقَیْنَا عَلَى کُرْسِیِّهِ جَسَدًا ثُمَّ أَنَابَ ﴿سوره مبارکه ص آیه شریفه ۳۴﴾ ترجمه : و قطعا سلیمان را آزمودیم و بر تخت او جسدى بیفکندیم پس به توبه باز آمد .

*************************

برای استجابت دعا و دوستی خلایق و بستن بدگویی و زبان دشمنان در مدت چهل روز هر روز 1333 مرتبه و اگر نتواند 666 مرتبه و اگر نتواند 66 مرتبه بخواند آشتی برقرار گردد :

يس وَالْقُرْآنِ الْحَكِيمِ، ص وَالْقُرْآنِ ذِي الذِّكْرِ،ق وَالْقُرْآنِ الْمَجِيدِ، ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ،

دعا برای رفع قهر

هر کس هفت مرتبه آيه 7 از سوره ممتحنه را به کف دست خود بخواند و بدمد،سپس به صورت خود بکشد،هرکه او را ببیند دوستش بدارد.

بیشتر بخوانید  دعا برای رفع مشکلات سخت و جدی خانوادگی سریع الاثر

«عَسَي اللهُ اَن يَجعَلَ بَينَکُم وَ بَينَ الَذينَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً وَ اللهُ قَديرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحيمٌ» اگر میخواهی دوستت بدارند؛ اگر میخواهی همه تو را دوست بدارند همیشه با وضو باش این آیه را هم با گلاب و زعفران نوشته و همراه خود نگه دارید  یُحِبّونَهُم کَحُبِّ الله اَلذینَ امَنوا اَشَدَّ حُبّاًْ لِلّه

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + دو =