دعای عظیم رسیدن پول و مشتری از غیب سریع الاثر

دعای عظیم رسیدن پول و مشتری از غیب سریع الاثر

به شما عزیزان در ادامه یکی دیگر از پست ها عناوین و مطالب سایت اهنوس رهگشای اسلامی و تجربه شده ای می آموزیم که سبب می شود از مشکلات و گرفتاری های کوچک و بزرگ مالی عبور کنید و اگر می خواهید مشکل کسب رزق شما زود تر حل شود، دعای عظیم رسیدن پول و مشتری از غیب سریع الاثر نتیجه بخش است.

دعای قوی برای بی قرار کردن معشوق و جلب عشق
دعای قوی برای بی قرار کردن معشوق و جلب عشق

دعای عظیم رسیدن پول و مشتری از غیب سریع الاثر,دعای کسب ثروت,دعای کسب ثروت عظیم,دعای کسب ثروت حلال,دعای کسب ثروت فراوان,دعا کسب ثروت,دعای برای کسب ثروت,دعا برای کسب ثروت,دعا برای کسب ثروت زیاد,دعای بسیار مجرب برای کسب ثروت,دعا برای کسب ثروت فراوان,دعا برای کسب مال و ثروت,دعای کسب ثروت و روزی فوری,بهترین دعا برای کسب ثروت

دعای عظیم رسیدن پول و مشتری از غیب سریع الاثر

برای افزایش مشتری و زیاد شدن رزق و روزی ، قبل از اینکه مغازه یا محل کسب و کارش را باز کند (صبح ها) ابتدا دعای شریف ذیل را بخواند و سپس سه بار صلوات بفرستد و محل کسب را بگشاید. دعای ذیل را بخواند :

اَللَّهُمَّ یَا مُفَتِّحَ الْاَبْوَابْ اِفتَحْ لَنَا خَیْرَ الْبَابِ اَللَّهُمَّ ارْزُقْنَا رِزْقًا حَلَالًا طَیِّبًا وَرِزْقًا وَاسِعًا بِرَحْمَتِکَ یَا اَرْحَمَ الرَّاحِمِینْ

 

(وفق شریف کهیعص حمعسق برای کارگشایی ، بخت گشایی و ازدواج نیکو , همچنین برای وسعت و گشایش رزق و روزی )

وفق شریف ذیل خواص عدیده و کثیره ای دارد که برخی از این خواص مجربه عبارتند از : برای ازدواج و گشایش بخت فردی که نمیتواند ازدواج کند یا بخت و ازدواجش سنگین شده است بسیار مفید و موثر و مجرب است . مورد دیگر جلب و ازدیاد رزق و روزی و همچنین رونق کسب و کار و مغازه است (وسعت رزق و روزی) ، همچنین برای کارگشایی و گشایش امور نیز تاثیرات فوق العاده دارد. این وفق بسیار زیاد مجرب است.

بیشتر بخوانید  ذکر عظیم و مجرب برای پناه جویی و طلب حاجت

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 12 =