دعای امام علی علیه السلام برای پذیرفتن حاجات و رسیدن به آرزو ها

دعای امام علی علیه السلام برای پذیرفتن حاجات و رسیدن به آرزو ها

در یکی دیگر از عناوین اهنوس، مرجع ادعیه و گره گشا های اسلامی قصد داریم به شما عزیزان دعای امام علی علیه السلام برای پذیرفتن حاجات و رسیدن به آرزو ها را شرح دهیم که سبب می شود به اساسی ترین خواسته ها، نیاز ها و مهمات در زندگی برسید و از مشکلات نیز به همین ترتیب عبور کنید.

دعای امام علی علیه السلام برای پذیرفتن حاجات و رسیدن به آرزو ها
دعای امام علی علیه السلام برای پذیرفتن حاجات و رسیدن به آرزو ها

دعای امام علی علیه السلام برای پذیرفتن حاجات و رسیدن به آرزو ها,دعا های طلب حاجات و نیاز های اساسی,دعای رسیدن به خواسته ها و نیاز های بزرگ و مهم,

دعای امام علی علیه السلام برای پذیرفتن حاجات و رسیدن به آرزو ها

السلام فرمود:
هر كه این دعا را بخواند، خداوند دعايش را مى پذيرد و همه ى خواسته هايش را بر مى آورد. رسول خدا صلى الله عليه و آله و سلم نيز فرمود:
سوگند به آن كسى كه مرا پيامبرى راستين داد، هر كه سخت تشنه و گرسنه گردد و اين دعا را بخواند، خداوند آب و خوراكش دهد. اگر اين دعا را بر كوهى بخوانند كه مانع رسيدن به هدف است ، گشاده مى شود و راهى به مقصد در آن باز مى شود. اگر آن را بر ديوانه بخوانند، هشيار مى گردد و اگر بر باردار سخت زايى بخوانند، خداوند – عزوجل – زادن را بر او آسان مى سازد.
(پيامبر گرامى صلى الله عليه و آله وسلم در ادامه ) فرمود: به آن كه مرا به حقيقت به پيامبرى برانگيخت سوگند كه هر كس چهل شب جمعه اين دعا را بخواند، هر گناهى كه نسبت به پروردگار داشته است آمرزيده مى شود و اگر نزد شاهى رود، از گزند او ايمن خواهد بود و اگر با خواندن اين دعا به خواب رود، خداوند به شما ر هر حرف آن ، هزار فرشته ى روحانى با چهره هايى هفتاد هزار بار نيكوتر از خورشيد مى انگيزد تا براى او آمرزش ‍ بخواهند. اگر خواننده ى اين دعا گناهان كبيره آورده باشد، همه ى گناهانش ‍ آمرزيده مى شود و اگر در شب خواندن دعا بميرد، شهيد به شمار مى رود.
آن گاه (امير المؤ منين عليه السلام ) به من فرمود: اى اببا عبدالله خداوند او (خواننده ى دعا) و خانواده و موذن مسجدش و امام آن را – براى خويش برگزيده است – مى آمرزد! متن دعا:
يا سلام المومن المهيمن العزيز الجبار المتكبر، الطاهر المطهر القاهر القادر المقتدر، يا من ينادى من كل فج عميق بالسنه شتى و لغات مختلفه و حوائج اخرى ، يا من لا يشغله شان عن شان ، انت الذى لاتغيرك الازمنه و لا تحيط بك الامكنه ، و لاتاخذك نوم و لا سنه ، يسرلى من امرى ما اخاف عسره ، و فرج لى من امرى ما اخاف كربه ، و سهل لى من امرى ما اخاف حزنه .
سبحانك لا اله الا انت انى كنت من الظالمين ، عملت سوء و ظلمت نفسى فاغفر لى انه لا يغفر الذنوب الا انت و الحمد الله رب العالمين ، و لا حول ولا قوه الا بالله العليالعظيم ، و صلى الله على نبيه محمد و آله و سلم تسليما .

بیشتر بخوانید  دعای پرخیر و مجرب برای رهایی از قرض و بدهی ها

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 17 =