دعای رهایی از ظلم و ستم و بدی ها سریع الاجابه

دعای رهایی از ظلم و ستم و بدی ها سریع الاجابه

دعایی می خوانیم به جهت رهایی از مشکلات و گرفتاری هایی که گاه ظالمان بر ما به وجود می آورند و ممکن است وضعیت را آنقدر وخیم کند که زندگی روزمره ما را به طور کامل تحت تاثیر قرار دهد و حتی گاهی نیاز داشته باشیم برای مدتی هم که شده از این شرایط رها شویم.

ضمن این که بی تفاوت بودن در مقابل ظلم ها یکی از بدترین گناهان و خطا هایی است که انسان در قبال خود و آیندگان انجام می دهد.

دعای رهایی از ظلم و ستم و بدی ها سریع الاجابه
دعای رهایی از ظلم و ستم و بدی ها سریع الاجابه

دعای رهایی از ظلم و ستم و بدی ها سریع الاجابه,دعا رفع ظلم,دعا جهت دفع ظلم ظالم,دعای رهایی از ظلم ظالم,دعای رهایی از ظلم ظالم مجرب و سریع التاثیر,دعای ستمدیده,دعای دفع ستم ظالم,دعای دفع ستم,دعای دفع بلا در ماه صفر,دعای دفع بلا و بیماری,دعای دفع بلا صوتی,دعای دفع بلا در مفاتیح,دعای دفع بلای هوو,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلای خواب بد,دعای دفع بلای زلزله,دعای دفع بلایای طبیعی,دعای دفع بلا و مریضی,دعای دفع بلا از امام صادق,دعای دفع بلا از مسافر,دعای دفع بلا از فرزند,دعای دفع بلا از خانه,دعای دفع بلای اول ماه صفر,دعای دفع بلا در مسافرت,دعای دفع بلا های سخت,

دعای رهایی از ظلم و ستم و بدی ها سریع الاجابه

اللهم ان ظلم عبادک قد تمکن فی بلادک، حتی امات العدل و قطع السبل و محق الحق و ابطل الصدق و اخفی البر و اظهر الشر و احمد(581) التقوی و ازال الهدی و أزاح الخیر، و أثبت الضیر و أنمی الفساد و قوی العناد، و بسط الجور و عدی الطور.
اللهم یا رب لا یکشف ذلک الا سلطانک و لا یجیر منه الا امتنانک. اللهم رب فابتر الظلم و بث جبال الغشم(582)، و أخمد(5833) سوق المنکر و أعز من عنه ینزجر(584) واحصد شافه أهل الجور و ألبسهم الحور بعد الکور.
و عجل اللهم الیهم البیات(5855) و انزل علیهم المثلات و أمت حیاه المنکرات، لیأمن المخوف و یسکن الملهوف، و یشبع الجائع و یحفظ الضائع، و یأوی الطرید و یعود الشرید، و یغنی الفقیر و یجار المستجیر، و یوقر الکبیر و یرحم الصغیر، و یعز المظلوم و یذل الظالم (و یفرج المغموم)(586)، و تنفرج الغماء (587)، و تسکن الدهماء، و یموت الاختلاف (و یحیی الایتلاف)(588)، و یعلی العلم و یشمل السلم (و تجمل النیات)(589) و یجمع الشتات، و یقوی الایمان، و یتلی القرآن، انک أنت الدیان المنعم المنان.

بیشتر بخوانید  دعای رهایی از سختی ها امام علی النقی علیه السلام

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =