دعای رهایی از شر بلا و دفع گرفتاری و مشکلات

دعای رهایی از شر بلا و دفع گرفتاری و مشکلات

امروز و در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت اهنوس قصد داریم به شما عزیزان دعای رهایی از شر بلا و دفع گرفتاری و مشکلات را شرح دهیم که سبب می شود از گرفتاری ها، مشکلات، بلا ها و سختی ها در امان مانده و اگر قصد دارید کار مهمی را شروع کنید در ادامه آن موفق باشید.

دعای رهایی از شر بلا و دفع گرفتاری و مشکلات
دعای رهایی از شر بلا و دفع گرفتاری و مشکلات

دعای رهایی از شر بلا و دفع گرفتاری و مشکلات,دعا برای دفع شر شیطان,دعای عظیم دفع شر شیطان و اجنه,دعای رفع شر همسایه بد,دعا برای دفع شر همسایه بد,دعای دفع شر از همسایه بد,دعا برای دفع شر انسان,دعا برای رفع شر انسان,دعاي دفع شر و گرفتاري

دعای رهایی از شر بلا و دفع گرفتاری و مشکلات

این دعا را به سند خود، از ابوالمفضل محمد بن عبدالله بن مطلب شیبانی داریم. او می گوید: ابوالحسین رجاء بن یحیای عبرتائی گفت: من این دعا را در خانه ی سرورمان حضرت ابو محمد عسکری علیه السلام نوشتم که دعای امام مجتبی علیه السلام بود به هنگام رفتن به سوی معاویه.
بسم الله الرحمان الرحیم، بسم الله العظیم الأکبر، اللهم سبحانک یا قیوم، سبحان الحی الذی لایموت، أسألک کما امسکت عن دانیال افواه الاسد و هو فی الجب فلا یستطیعون الیه سبیلاً الا باذنک، أسألک ان تمسک عنی امر هذا الرجل و کل عدو لی فی مشارق الأرض و مغاربها من الانس و الجن، خذ باذانهم و اسماعهم و ابصارهم و قلبوبهم و جوارحهم، و اکفنی کیدهم بحول منک و قوه، و کن لی جاراً منهم و من کل جبار عنید و من کل شیطان مرید لا یومن بیوم الحساب.
ان ولیی الله الذی نزل الکتاب و هو یتولی الصالحین. فان تولوا فقل: حسبی الله لا اله الا هو، علیه توکلت و هو رب العرش العظیم.
این را در کتاب اغاثه الداعی و اعانه الساعی آورده ایم که نزد دانای هوشیار، این کتاب بدان شایان تر بود.

بیشتر بخوانید  دعای مجرب هلاک شدن دشمن و دفع بلا ها

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هشت =