دعای باطل کردن طلسم جدایی زن و شوهر مجرب

قصد داریم در این پست دعایی مهم و بسیار کاربردی به شما عزیزان معرفی کنیم که سبب می شود اگر خدایی نکرده درگیر مسئله طلاق هستید از آن بهره خیر بگیرید؛ دعای باطل کردن طلسم جدایی زن و شوهر مجرب را به همین منظور بخوانید که به لطف الله متعال هر چه زود تر به حاجت می رسید.

دعای محبت زن و شوهر,دعای محبت زن به شوهر,دعای محبت زن به شوهر از راه دور,دعای محبت زناشویی,دعای محبت زن و شوهر اهنوسی,دعای محبت زنان,دعای محبت زن و شوهر با فلفل سیاه,دعای محبت زن و شوهر خوردنی,دعای محبت شوهر به زن,دعای محبت شوهر به زن از راه دور,دعای محبت شوهر به زنش,دعای محبت شوهر به زن سریع الاجابه تجربه شده,دعای محبت شوهر به همسرش,دعای محبت شوهر نی نی سایت,دعای محبت شوهر نسبت به زنش,دعای محبت شوهر از راه دور

دعای باطل کردن طلسم جدایی زن و شوهر مجرب

دعای باطل کردن طلسم جدایی زن و شوهر مجرب,دعای باطل سحر صوتی,دعای باطل سحر مفاتیح,دعای باطل سحر قوی,دعای باطل سحر خواندنی,دعای باطل سحر ازدواج سریع الاجابه,دعای باطل سحر ایت الله بهجت,دعای باطل سحر با فلفل سیاه,دعای باطل سحر با اسفند,دعا جلوگیری طلاق,دعای جلوگیری از طلاق از راه دور,دعای جلوگیری از طلاق,دعای جلوگیری از طلاق از راه دور با اثر قوی و تضمینی,دعای جلوگیری از طلاق قوی

شاید مجبور باشید برای باطل کردن این طلسم از راه دور یا به صورت مخفیانه اقدام کنید.

اگر می خواهید این سحر را در شهری به شهر دیگر هم باطل کنید امکان پذیر است! فقط کافیست اعمال زیر را با دقت انجام دهید.

بیشتر بخوانید  دعا جهت تقویت اعصاب و روان - دعا برای رفع دلشوره و اضطراب

۱. در وقت نماز صبح اذان را با صوتی زیبا و البته آشکارا بخوانید.

۲. سپس نماز صبح را بخوانید. بعد از نماز با صوت و آشکار ۵۰ آیه از هر کجای قرآن را که خواستید بخوانید.

۳. بعد از آن سوره فلق و ناس را چندین بار قرائت کنید.

۴. اگر قصد خوابیدن کردید سوره های کافرون، ناس، توحید و فلق را یک بار بخوانید و سپس بخوابید.

۵. ایت الکرسی را نوشته و در خانه نگه دارید.

این کار در چندین مرحله امکان پذیر است که انجام دادن اعمالی که گفته می شود حتما طلسم طلاق دو نفر را از بین خواهد برد.

۱. می توانید برای باطل کردن این طلسم سوره حمد را به صورت معکوس خوانده و سپس بنویسید بعد از نوشتن آن را در محلول سیر و سرکه بجوشانید.
۲. بعد از نماز شب و قبل از نماز صبح می توانید دعای زیر را بخوانید.

بِسْمِ اللهِ وَبِاللهِ (سَنَشُدُّ عَضُدَکَ بِأَخیکَ وَنَجْعَلُ لَکُما سُلْطَانًا فَلاَ یَصِلُونَ إِلَیْکُمَا بِـَایَاتِنَا أَنْتُمَا وَمَنِ اتَّبَعَکُمَا الْغَالِبُونَ البته این دعا باید به هفت مرتبه خوانده شود.

۳. یک شیشه گلاب و نمک را با هم مخلوط کرده و سپس هفت مرتبه سوره حمد و ایت الکرسی را بر آن بخوانید. این دعا بهتر است روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب خوانده شود‌. سپس از این محلول کمی را نوشیده و کمی را در حمام با آن غسل کنید.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 8 =