دعای بسیار مجرب و قوی جهت ازدواج آسان و رسیدن به معشوق

دعای بسیار مجرب و قوی جهت ازدواج آسان و رسیدن به معشوق

در این پست از سایت اهنوس دعای بسیار مجرب و قوی جهت ازدواج آسان و رسیدن به معشوق را قرار دادایم جهت ازدواج دختران جوانی که شرایط ازدواج را دارند ولی موقعیت ازدواج و خواستگار خوب برای آنها مهیا نمی شود وازدواج اسان و سریع

دعای بسیار مجرب و قوی جهت ازدواج آسان و رسیدن به معشوق
دعای بسیار مجرب و قوی جهت ازدواج آسان و رسیدن به معشوق

دعای تجربه شده برای ازدواج آسان و رسیدن به معشوق مجرب,دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج موقت,دعای ازدواج سریع سایت دعا شفا,دعای ازدواج بهجت,دعای ازدواج موفق,دعای ازدواج پسر,دعای ازدواج امام علی,دعای ازدواج دختر,دعای ازدواج نخودکی,دعای ازدواج تجربه شده و پرخیر و برکت عظیم,دعای ازدواج امام جواد,دعای ازدواج پسران,دعای ازدواج در قنوت,دعای ازدواج در مفاتیح الجنان,دعای ازدواج امام رضا,دعای ازدواج در ماه رجب,دعای ازدواج فوری با معشوق,دعای ازدواج با شخص مورد نظر,دعای ازدواج از پیامبر,دعای ازدواج چیست,

دعای  ازدواج آسان و رسیدن به معشوق:

چون کسی این دو آیه را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و با خود دارد ٬ اگر عزب ( مجرد ) باشد زوجه صالحه ای او را پیدا شود،و اگر کسی فراموش کار بود ٬ حافظه او زیاد شود و اگر کسی بیمار بود ٬ شفا یابد و اگر کسی درویش باشد توانگر شود .

وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَهَ الْحَیَاهِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى ﴿۱۳۱﴾

وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاهِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَهُ لِلتَّقْوَى ﴿۱۳۲﴾

از امیرالمؤمنین نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری‌ات از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا ۱۱۴ مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

دعا برای سریع آمدن خواستگار:

مرحله اول : برای ازدواج و خواستگار آمدن برای دختران جوان یـالــطـــیـف را هر روز صدو بیست و نه بار بخوانید.
مرحله دوم : آیه “وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ”( آیه سی ودو سوره نور) را موقع اذان بخوانید.

دعا برای آمدن خواستگار مورد نظر

بیشتر بخوانید  از کجا متوجه شویم طلسم شده ایم ؟

هر گاه بخت دختری بسته شده باشد یا آن را بسته باشند دعای ذیل را بنویسد و برگردن آویزد ظرف دو ماه انشاء الله شوهردار خواهد شد و او را بخواهند و آن دعای مجرب است.
((لا اله الا الله و الله اکبر اَسْئَلُکَ مِنْ فَضْلِکَ و رَحْمَتِکَ فَاِنَّها بِیَدِکَ لاتَمْلِکُها مِنْ اَحَدٍ غَیْرُکَ و صلی الله علی محمد و آله اجمعین))

 

برگرفته از سایت دعا شفا

درباره ی سید محمد محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =